Heybemde Hediye Var! :) (ÇEKİLİŞ KAPANDI)

Merhabalar,
Havaların yavaş yavaş soğumasıyla bloga dönüşler de başladı :) Ben de küçük bir çekilişle bunu taçlandırmak istedim :-P 

Hediyelerim kitaplığımdan iki kitap olacak:

1- Senden Önce Ben/ Jojo Moyes

senden önce ben

2- Bir Artı Bir/ Jojo Moyes
bir artı bir
Ve küçük kırtasiye malzemeleri :)

İşte çam sakızı çoban armağanı hediyelerim bunlar. Çekilişime katılmak için ise yapmanız gereken tek şey "blogumu takip etmek" ve hangi adla takip ettiğinizi mail adresinizle birlikte bu yayının altına yorum olarak bırakmak.

Ben şansımı artırmak istiyorum diyorsanız:
1- Blogumu Google+'dan takip etmek +1 hak
2- Beni twitterdan takip etmek +1 hak
3-  Çekilişi blogunuzda paylaşmak +3 hak
4- Çekilişi twitterda ya da google+'da paylaşmak +2 hak

Ek haklardan yararlanmak için hangi adlarla takip ettiğinizi ve paylaşım linkinizi mutlaka belirtin. Aksi taktirde sadece tespit edebildiğim paylaşımları geçerli sayacağım.

Not: Maalesef yurt dışına gönderim yapamıyorum...

Unutmadan son katılım tarihi: 19 Ekim 2016 (23:59)
Çekilişi kura usulüyle gerçekleştireceğim ve sonuçları 20 Ekim 2016 tarihinde açıklamaya çalışacağım.

Katılımlarınızı bekliyorum. Sevgiler :)

♥♥♥

ÇEKİLİŞ SONUCU (22.10.2016): 

Merhabalar arkadaşlar,
Pek de ilgi çekmeyen minnak çekilişimin sonucunu geç de olsa açıklıyorum.
Hediyelerim "Ben Bugünlerde" adlı arkadaşa gidiyor.
Kendisine 3 içinde ulaşamadığım takdirde hediyelerim ikinci şanslı arkadaşım olan "Sessiz Kaldım" a gidecek.
Katılan kitap severlere çok ama çok teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle :)

♥♥♥



43 yorum:

  1. İlk ben gördüm !!! Çok tatlı bir çekiliş olacak ben sakar myna olarak takipteyim zaten :) mynamerve@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. heybemde hediye var deyince sen hediye kazandın sandım :-)

    seni google'dan ve blogdan sule uzundere adıyla takip ediyorum zaten.
    çekilişini google hesabımdan duyurdum: https://plus.google.com/115476914467444976905/posts/3FEwt6tFGFT

    mail adresim: suleuzundere@hotmail.com iki kitap da okuma listemde. umarım ben kazanırım. bol katılımlı bir çekiliş diliyorum. sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, sizlere hediye var :)
      Bol şanslar Şulecim :)

      Sil
  3. ben de takıpteyım sızı, cekılıse de katılmak ıstıyorum sanırım sudagidan ismiyle takıp edıyor olmalıyım, mail adresim de sudagidan@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Bende dahil olayım bari :) bende blogtan yaptım duyuru :) herkese bol sanşlar dilerim :) http://sessizkaldim.blogspot.com.tr/2016/09/cekilis-duyuru.html

    sessizkalmak@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyurun için çok teşekkür ederim, bol şanslar :)

      Sil
  5. soslu badem olarak takipteyim
    mail adresimde soslubadem@gmail.com
    https://plus.google.com/u/0/112916110654281283025/posts/LajApjKPTdc
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. heeey tamam bu gün duyurcaaaam :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba G+ Emine Kılıç
    Twitter:@inc_tanem adıyla takipteyim
    https://twitter.com/inc_tanem/status/778230472073764864
    https://plus.google.com/u/0/+EmineK%C4%B1l%C4%B1%C3%A7/posts/e2omV3jk2FZ
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. heyooooo duyurdum kuuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep, çok incesin :)

      Sil
    2. Tabikisi de deepcikin hakları bana(o çekilişlere katılmıyor ki)

      Sil
  9. Merhaba, Gfc: prhn
    google +: perihan i
    twitter: @irep53 adlarıyla takipçinizim.
    paylaştım:
    https://plus.google.com/u/0/115182211959093564307/posts/MinjZS1vkWq
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Takiplere aldım ve google+'da paylaştım canım benim <3


    bloğum --

    www.lovviez.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Hediyeleşme güzel! :)

    Ama katılmadım hiç... :)

    Neyse, ben de beklerim bloguma, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  12. Okuduğum kitaplar ama bende katılmak istedim, belli mi olur belki bana çıkar. :))

    YanıtlaSil
  13. ben de takıpteyım sızı, cekılıse de katılmak ıstıyorum güzelvekültürlü ismiyle takıp edıyorum mail adresim de guzelvekulturlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Selam canım hayat adıyla takipteyim, ben de şansımı denemek istiyorum. Ben de bloğuma beklerim adsd-msr.blogspot.com Benim de bloğumda bir çekilişim var.

    adasdelenster@gmail.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. 1- Blogunu Google+'dan YENİ GELİN YENİ HAYAT adı ile takipteyim.
    2- twitterdan takip @ayomisan olarak takip ediyorum.
    4- Çekilişi twitterda ya da google+'da paylaştım ;)

    Bu arada ben Oya. bana da beklerim. sevgilerle...
    www.yenigelinyenihayat.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şanslar :) Blogunuzu ziyaret edeceğim..

      Sil
  16. selamlar canım,

    hayat adıyla takipçinim. gilan asa adıyla g+ da paylaştımn. bloğumda da paylaştım http://adsd-msr.blogspot.com.tr/2016/09/son-cekilis-haberleri.html

    beniğm bloğumda da çekilişim var ben de beklerim.

    mail adresim adasdelenster@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ya minnos musun🙈 oncelikle belirtmeliyim ki blog isimlerimizdeki benzerlik beni bloguna cok fazla isindirdi. Boyle bazen yalniz hissetiginde tanidik bir sima gormek mutlu eder ya insani, o hisse yakin bir seyler hissettim:) cekilis cok hos olmus, takipteyim, adim benbugunlerde:) mail:nurgunluk@gmail.com
    Herkese bol şans ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de blogunu keşfettiğimde böyle hissetmiştim. Aynı hisleri paylaşıyor olmak çok güzel :) Katılımın ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım. Bol şanslar diliyorum :)

      Sil
  18. Merhaba, ben zaten sizi takip ediyorum Zehra Ertuğru (KurabiyeciMiss) adıyla.
    Mail adresim,
    kurabiyecimiss@gmail.com
    G+ da da aynı isimle takip ediyorum ve yayınınızı paylaştım. Twitter da (zehra)lebeertugru ismiyle takip ediyorum ve yayınınızı paylaştım.
    Link konusunda çok başarılı değilim. O yüzden link veremiyorum kısmet diyelim artık 😊. Bol katılımlı bir çekiliş olsun inşallah. Sevgilerimle 😊💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil Zehra Hanım :)
      Hoş geldiniz, bol şanslar :)

      Sil
  19. Senden Önce Ben serisini bende okudum ve baya etkilendim diyebilirim. Bu arada takibe aldım sizi bende beklerim :)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, blogta pervin
    Google +: pervin prvn
    twitter: https://twitter.com/peren80 adlarıyla takipçinizim
    G + paylaştım: https://plus.google.com/u/0/109058765473354153892/posts/FUrg1svpJ5Z
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  21. Cevap yazdim mailinize, cok mutlu oldum ya bana cikan ilk cekilis ^-^

    YanıtlaSil
  22. Teşekkür ederiz böyle güzel etkinlik için sana emeğine sağlık Kazan Arkadaşımız Ben bugünlerde yide Tebrik ederim Tekrar Emeğine Sağlık Sevgiler:)

    YanıtlaSil