Eylül Demek Kırtasiye Demek!

Eylül, biz kırtasiyeseverler için en bereketli aydır. Zincir marketlerden bir milyonculara her yer envai çeşit kırtasiye ürünleriyle dolar taşar. Kırtasiyecilerse yeni ürünleri üst üste yığar da yığar. Öğretmen öyle istedi diye illa 72 yaprak alınan harita-metot defterleri, veliler tarafından ellerine tutuşturulan listeyi tamamlamaya çalışan kırtasiyeciler, ihtiyaç dışı ürünlere yapışan çocuklar... Sırf ilkokul günlerine yeniden dönebilmek için bile bu cümbüşe ortak olmaya değer :)

Her sene özellikle eylül ayında ufak da olsa bir kırtasiye alışverişi yapmayı çok seviyorum. Ancak sanırım bu sene biraz abarttım :) D&R, FAbooks, Dost Kitabevi, Ada Kitabevi, BİM, IKEA, English Home, ailemizin alışveriş merkezi "Çarşı Pazarı" derken epeyce bir kırtasiye malzemesi toplamışım :)

Gelin ıvır zıvır kutumu birlikte karıştıralım:

D&R'dan küçük bir kitap ve kırtasiye alışverişi. Kafkaokur'un son sayısının kapak konusu "Küçük Prens". Duymayan kaldı mı bilmiyorum ama ben yine de söyleyeyim :)


Bu sevimli cupcake ise bir kalemtıraş :)



IKEA'dan parlak, folyo kaplamalı not defteri. İngilizce kelime günlüğüm oldu kendileri. Fiyatı: 12.99 tl


FAbooks'un akademik yıl ajandası. Yeni yılı eylülde başlayacak olanlar için :) Eylül 2016-Ağustos 2017'yi kapsıyor. Fiyatı:18 tl (Merak edenler için ayrıntılı bir inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum)



Dost Kitabevi'nden iş yerinde kullanmak üzere aldığım not defteri. Çizgili, lastikli, desenleri sıkıcı olmayan ama çocuksu da görünmeyen böyle derli toplu bir deftere ihtiyacım vardı. İş ile ilgili tüm notlarımı burada toplamayı düşünüyorum. Fiyatı: 16 tl



Ada Kitabevi'nden aldığım Faber-Castell kurşun kalemler ve mint yeşili mekanik kurşun kalem seti. Fiyatlarını hatırlayamıyorum.


English Home kırtasiye ürünleri de çıkartmış.Çocukların şaşkın bakışları içerisinde, içlerinden en kullanışlı olanları topladım ben de. İş yerinde kullanmak için makas, çıtçıtlı dosyalar ve desenli selobantlar. Ürünlerin toplam fiyatı: 11 tl


Her ne kadar açıldığı zaman ismini epey dalga konusu yapsam da Çarşı Pazarı bizim semtin IKEA'sı bana göre :) Evimizin ufak tefek her ihtiyacını bulabildiğimiz küçük, şirin bir dükkan :) Kaç tl'ye aldığımı bilemediğim, annemin kurban için leğen alma telaşında olduğu sırada araya sokuşturduğum kalemlerim. Daha önce kullanıp çok memnun kaldığım bir marka. Stabilo Point 88 ile kapışır deyip sizin yorumunuzu bir karşılaştırma yazısına bırakıyorum.


Ve BİM... Bu sene gerçekten ürün çeşidi fazla ve oldukça kaliteliydi. Örneğin, Monami'nin ürünleri dahi vardı. Eee koskoca Monami, bir zamanların zengin çocuk göstergesi ne de olsa :) Elimde koca bir poşet kırtasiye ürünüyle gören babam şaşırmadı bile. Üstelik içinden üç tane de kaplık fışkırıyordu. Çünkü, beni az çok tanıyan herkes elimdeki her malzemeyi amacına uygun kullanmayacağımı bilir :) Velhasıl beni en çok mutlu eden alışveriş BİM alışverişiydi. Aynı alışverişi büyük bir kırtasiyeden yapsam eminim ki bu kadar mutlu olmazdım. Umulmadık yerlerde beni sevindirecek şeyleri bulmak daha cezbedici geliyor :) Ürünlerin toplam fiyatı: 37 tl





Benim fazla fuzuli, bir o kadar gerekli "Okula Dönüş" alışverişim böyleydi. Ama gerçekten dönüyorum bu kez okula :) Her ne kadar 1 ders seçmiş olsam da bu sene yüksek lisansa başlıyorum. Ha tabii 6 ay sürecek olan YDS kursumu da unutmamak gerek. Ve daha da önemlisi ikizler de okula başlıyor bu sene. Allah'ım ne zaman bu kadar büyüdüler... Yoksa ben mi yaşlanıyorum O_o Bir de onlar için alışverişe çıkacağım. Bakalım bizim cadılar için neler bulacağım. Siz neler aldınız? Kırtasiye sezonu bereketli miydi sizin için de ? :)








29 yorum:

  1. Kırtasiye tutkusu nasıl bir şey ya :)
    Baltık bile mutlu oluyor insan..bu arada not defterleri ihtiyacın olduğunu söyleseydin çok tatlı defterler var burada hediye ederdim sana Esracım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesin ablacığım, düşünmen yeter :)

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullan, cok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. Du bi, köşedeki banka şubesini soyup geleyim, bana da yapalım bu alış verişlerden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Calimero çetrefilli işlere gerek yok, sen gel seve seve yaparız :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun en verımlı sekılde güle güle kullanın ıns. Bızım çocukların okulu 2 hafta once başladığı ıcın o zaman genıs bır alısverıs yaptık. Sızın lıstede en cok sırınlerı sevdım desem ;)

    Gecen gun benım kucuk oğlan bızım kullanılmamış ajandalaırmızı dokmustu ortalığa ben de toplarken farkettım kı taaa 10 sene once aldığım oldukça da fazla para vermıs olduğum bır defterım vardı aralarında. Bır cızık bıle cızmemısım kı ;( Belkı benım tum çocuklar okula baslar da bana kendıme ozel kullanabılecegım vakıt bırakırlarsa bır seylere baslarım da o defterı alır kullanırım artık ;)

    Boyle bırseyler ebaslamak benı cok heyecanlandırır ozellıkle yüksek lısans ve kursunuz ıcın sız ebasarılar dılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Benim de kullanılmamış o kadar çok defterim var ki..
      Defterlerin hakkını vermek lazım. Gönlünüzce dolduracağınız geniş vakitler diliyorum size :)

      Sil
  5. hepsi de çok güzel güzel günlerde kullan inşallah boyama kalemlerinin renkleri çok güzel :) cupcake kalemtıraşının çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. :) Hepsi de birbirinden güzel. Özellikle o kalemtıraşlar çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, daha güzelleri senin osun :)

      Sil
  7. Kalem kitap defter desinler bana yeter bayıldım herbirine.ama bimdeki şu neon boyaları kaçırmışım ben bizim oraya mı getirmediler acaba 🙄 Görürsem almalıyım hemen.güle güle kullan herbirini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala epeyce vardı kırtasiye ürünü. Belki aralarına saklanmış bir tane çıkar karşına :)

      Sil
  8. Ben sadece defter aldım bu yıl :) ama okudukça acaba daha fazla mı alsaydım diye düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiye ürünü alma isteği bende dizginlenebilen bir şey değil maalesef :)

      Sil
  9. Ay çok güzeller bende kizlarima yaptım alışveriş.cok keyifli bir paylaşım teşekkürler.😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Ben bu gün gittim arkadaşım aldı ama kendimi tuttum , para harcamaya hiç üzülmediğim şey kırtasiye alışverişi herhalde , hayırlı olsun ^^

    YanıtlaSil
  11. ayyyy ama yaa cidden ilkokula dönesim geldi :) yeni cicilerin çok şahaneymiş

    YanıtlaSil
  12. ben bu sene kırtasiye alış verişi yapmadım. Hatta bir adım adım geri durdum ve bu malzemeler eve sığmıyor diye paket yaptım çoluk çocuğa dağıtacağım. Defterleri bıraktım Yüksek lisan ve mesleki kursa giderken kullançağım diye ikisi de yalan oldu. En iyisi defterleri iş yerinde kullanmak. İçim biraz kan ağlayacak. Keyifle kullanın tüm malzemeleri. Aklım neon kalemlerde kalmadı değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşi birazcık daha eğlenceli hale getirecek belki. Öyle düşünün :)

      Sil
  13. Çok güzeller güle gülen kullan :)
    Bayıldım hepsine

    YanıtlaSil
  14. Hepsi çok güzel, ben de bir kırtasiye aşığıyım. Hele de Eylül ayında insanın daha çok dikkatini çekiyor okul malzemeleri, bizlerle paylaştığın için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  15. hepsi çok güzel güle güle kullanın. Ajandanın iç düzenini o kadar çok merak ediyorum ki yakın zamanda bir inceleme yazısı harika olur gerçekten ^_^

    YanıtlaSil