Bir Artı Bir - Jojo Moyes



Geçen yıl bu zamanlar Jojo Moyes'in "Senden Önce Ben" adlı kitabını okumuş, kahramanları da hikayelerini de çok sevmiştim. Bu sebeple Bir Artı Bir adlı kitabı da tereddüt etmeden satın aldım. Turkuazın hakim olduğu kapak tasarımı beni cezbetti. Tatlı bir aile hikayesi okuyacağım izlenimini uyandırdı. Lakin içerik? Iı ııhh... Kesinlikle sevemedim. 15 Temmuz sonrası geceleri uyuyamama gibi travmatik belirtiler göstermemle başlamıştım bu kitaba. Uzun bir popüler kültür romanı. Vakit geçirmek ve kafa dağıtmak için oldukça iyi bir seçim gibi görünüyordu. Lakin kitaptan bana neler mi kaldı? Bir adam, bir kadın, iki çocuk ve bir köpeğin bitmek bilmeyen araba yolculuğu... Tanzie'nin mide bulantısı, Norman'ın salyaları... Cinsellik üzerine kurgulanmış, temelleri ahlaki yozlaşmaya dayanan bir aşk hikayesi...



Yolcu koltuğundaysam eğer uzun süren araba yolculuklarından gerçekten çok bunalıyorum. Onun etkisi mi yoksa Senden Önce Ben'den sonra kitaptan beklentilerimi çok yüksek seviyede tutmam mı bilinmez, bu kitabı zaman kaybı olarak anımsayacağım kesin. Popüler kültür romanlarına olan tavrım bu kitapla birlikte tamamen katılaştı desem yeridir. Yine de Debbie Macomber, Sarah Jio okuyucularının seveceğini düşünsem de şu yorumdan sonra okuyabilene aşk olsun tabii :) Unutmadan! Kitapta bloggerları minik bir sürpriz bekliyor. Emeğe hürmeten bunu da buraya iliştirelim:)

Heybeme Kalan Kelimeler

*Ancak en mutsuz çocuğun kadar mutlusundur. 

13 Ağustos 2016
13:58
Ankara

18 yorum:

  1. Bnde kapaga bayildim ve cok guzel bir kitap diye anlatmaya doyamayacakmissin gibi gelmisti :) ama oyle olmamis. Tesekkur ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama görüntü çoğu zaman olduğu gibi yine yanılttı :) Rica ederim :)

      Sil
  2. Bilgilendirme için teşekkür ederim. Bende bloguma beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Popüler kitapları ben de okuyamıyorum ama en son momo'yu okuduğum yorumlar sonucu etkilenip okudum,evet çok güzeldi tavsiye edebilirim ..momo bitince elime olmak istediğim Tolstoy İnsan ne ile yaşar kitabını alıp bir hikayesini uyumadan okudum,lezzeti bambaşkaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi Abla, Momo'yu geçen ay aldım ben de. Henüz sıra gelmedi. Bitirince Tolstoy'dan bahsedersen bir yazında zevkle okurum :)

      Sil
  4. kimin paylaşımını görüyorum buara da ben :))))

    YanıtlaSil
  5. Senden önce ben'i okuduktan sonra tabii beklentiler yüksek olur, ama yazar her romanında aynı performansı verecek diye bir şey yok. Merakımı törpülediğin için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette aynı tadı vermesini beklemiyorum ama beni tatmin eden bir kitap olmadı yine de :)

      Sil
  6. Yazıyı zevkle okudum ama ben en çok fotoğrafların romantikliğine bittim ya. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Bloggerları bekleyen süpriz kelimesi cezbetti desem :))

    YanıtlaSil
  8. Sosyal medyada sürekli paylaşıldığından mıdır bilmiyorum, bu tarz kitaplara karşı bir önyargı oldu bende. Bakalım bir gün aşarım belki :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size en çok hitap edenini seçin derim.

      Sil
  9. Yaa, okumak istediğim kitaplardandı ama yorumun cidden beni vazgeçirdi şu an :D Olsun, okuyacak nice güzel kitaplar varken iyi ki yorumunu okumuşum, vaktimi kaybetmeyeceğim en azından :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de okumak istersen bu kitabı takas etmeyi düşünüyorum :)

      Sil