Nostaljik Bir Etkinlik: Kartpostallaşma

Kartpostal

Görsel www.minnosdukkan.com sitesinden alıntıdır.
Çocukluğumdan beri mektup göndermeyi, kartpostal atmayı hep sevmişimdir. Açıkçası bu geleneği sürdürecek, benim kafadan pek arkadaşım olmadı. Fakat, inanıyorum ki bu nostaljik, ince ruhu içinde taşıyan onlarca insan vardır bu camiada. Bu düşünceyle Ramazan gelmeden etkinliği gelsin dedim, müstakbel "Ramazan Bayramımız" (şeker değil dikkat!) için bir kartpostallaşma etkinliği düzenlemek istedim. Birbirimizin bayramını bu naif gelenekle tebrik etsek fena mı olur?

Ben varım diyorsanız, lütfen aşağıdaki şartları okumadan geçmeyin:
1-  Etkinliğe yalnızca hanımlar katılabilir.
2- Katılımcılar alıcı iletişim bilgilerinin bir hanıma ait olmasını taahhüt eder. (Babanızın, eşinizin, emmoğlunuzun falan adresini vermeyin diyorum vesselam :)
3- Zamanında yerine ulaşabilmesi için kartpostallar bayramdan en az 10 gün önce postaya verilmiş olmalıdır.
4- Etkinlik sonunda fotoğraf paylaşımı yapılacak olursa iletişim bilgileri sansürlenerek paylaşılmalıdır.

Bu şartları kabul ediyorsanız; 
 Katılma istediğinizi aktif bir mail adresinizle birlikte bu yazının altına yorum olarak bırakabilirsiniz. İki kişi ile kartpostallaşmak istiyorsanız lütfen yorumunuzda bunu da belirtin.

Eşleşmeler 19 Haziran 2016 tarihinde teravih namazını müteakiben açıklanacaktır :)

Kartpostallar hazır ya da el yapımı olabilir. İçinizden nasıl gelirse artık :)
Beklemedeyim a dostlar...
Sağlıcakla kalın ♥




40 yorum:

  1. Yahu bütün güzel fikirler sende ^^ Ne zarif ne ince şeyler düşünüyorsun. MaşaAllah ♡ Ben yine varım tabiki. Ve iki kişiyle istiyorum mümkünse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu etkinliği birçok arkadaş düzenlemiş aslında. Yine de çok teşekkür ederim :)
      Katılmana çok sevindim Ayşenurcum :)

      Sil
  2. Yihhuuuu ben varım tabii kiii :) biposetkitap@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ben varım huzur :) asiaslhn65@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bişeydir bu!..ben de katılmak isterim yeriniz var mı. ?

    YanıtlaSil
  5. Mail adresim kendisinde var desemde yine de şartlardan biri olduğundan ekleyeceğim:degmesinyagliboya@gmail.com.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLmaz mıı, hoş geldiniz aramıza :) Çok sevindim :)

      Sil
  6. Çok güzel bişeydir bu!..ben de katılmak isterim yeriniz var mı. ?

    YanıtlaSil
  7. Bende varım gonca4320@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. NAHİF KARDEŞİM..BENSİZ OLUR MU CANIMMM...z.b.hanim@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaa iyi ki geldin:) Tabii ki sensiz olmaz :)

      Sil
  9. Çok güzel fikirler çok teşekkürler *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kips, sana ulaşabilmemiz için mail adresin gerekli :)

      Sil
  10. :) Bende katılmak isterim r.nihall@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. beni unutmayın :))))) soslubadem@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelmiş ben de varım :) sessizkalmak@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Benim çağırdıklarım gelmemiş😩bir daha mı duyursam(davete icabet edenleri de görmedim değil💕)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla hoş geldin :) Geleceklerdir belki daha.. :) Sağ olasın düşünmen yeter :-*

      Sil
    2. Senin sayende neler öğreniyoruz Zehra ;) Gelirler gelirler...

      Sil
  14. Çok güzel bir etkinlik, aslında bunu fırsat bilip tanıdık herkese bayram kartı atmak gerek ;) bu gelenekle posta kutularını canlandırmak lazım. Çok sevdim etkinliği ama Türkiye'de sadece abim var kurallara uyan hanım bir tanıdık bulamam kı. Ben de uzaktan sizi seyrederken kendi tanıdıklarıma kart atıyım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt disindan katilan bir arkadasimiz daha var. Yalnizca Turkiye sinirlamasi yapmadik. Eger isterseniz sizi aramizda gormekten cok memnun oluruz:)

      Sil
    2. eger kendi adresimi kullanabilirsen katılırım ;) yaglıboyayla da komşu sayılırız zaten ;)

      Sil
    3. oncekı mesajım gelmemıs galıba. eger kendı adresımı verebılıyorsam katılırım. o zaman e maılımı yazmam gerekiyor galıba. sudagidan@gmail.com

      Sil
    4. Alicinin bir bayan ismi olmasi kafi :) hos geldiniz

      Sil
  15. daha önce böyle bir etkinliğe katılmamıştım, yepyeni arkadaşlar edinmek benim de çok hoşuma gidecek^^ ne kadar da güzel düşünmüşsün...
    simlibalon@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Fikrine sağlık çok güzel düşünmüşsün. 2 yıl önce olsa bir kişiyle de yetinmez herkese göndermek isterdim :)
    Ancak benim yoğunluk ve zamansızlık malum... Bir sıkıntı olur gönderemezsem çok üzülürüm.
    Şimdilik beni affedin :) Ama ilgiyle ve keyifle izliyor olacağım... Duyururum da ;)

    Sevgiler herkese ve hayırlı ramazanlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katilamasan da zarif yorumun yeter :)
      Hayirli Ramazanlar :)

      Sil
  17. Merhaba,beb ırmak. bloğunuzu yeni gördüm ve etkinlik çok hoşuma gitti. Bende katılmak isterim müsadeniz olursa, ne güzel eskiden vardı böyle mektuplaşmalar şimdi nerdeee...
    nehrimarifet@gmail.com
    Heyecanla bekliyorum bayramın gelmesini :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, soslu badem sayesinde bloğunuzu gördüm. Bende etkinliğinize katılmak istiyorum.
    nehrimarifet@gmail.com mail adresim. Bloğum da:
    www.nehrimarifetirmak.blogspot.com.tr

    Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  19. Ben kaçırmışım o kadar üzüldüm ki anlatamam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berika uzulme sen.
      Istersen ikimiz kartpostallasabiliriz.
      heybemdekihuzur@gmail.com a adres bilgini yollaman kafi:)

      Sil