Kartpostallaşma Etkinliği Eşleşmeleri

mektup

Merhaba arkadaşlar,
Dün açıklayacağımı söylemiştim lakin fırsat bulup yazamadım. Bugün de pek vaktim olduğu söylenemez ama madem etkinlik sahibiyiz açıklayacağız mecbur :) Etkinliğe katılıp beni yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyor ve eşleşmelere geçiyorum:

* Fatoş Avunduk (gonca4320@gmail.com) - Melek Melek (simlibalon@gmail.com)
* Soslu Badem (soslubadem@gmail.com) - Değmesin Yağlı Boya (degmesinyagliboya@gmail.com)
* Bi Poşet Kitap (bipoşetkitap@gmail.com) - Zehra Karabacak
* Heybemdeki Huzur (heybemdekihuzur@gmail.com) - Rabia Nihal (r.nihall@gmail.com)
* Sessiz Kaldım (sessizkalmak@gmail.com) - Z. Hanım (z.b.hanim@gmail.com)
* Ayşenur Yılmaz - Bize Her Yer Okul (sudagidan@gmail.com)
* Aslıhan T. (asiaslhn65@gmail.com) - Nehri Marifet (nehrimarifet@gmail.com)
* Heybemdeki Huzur - Ayşenur Yılmaz

Kur'adan çıkan sonuç budur vesselam ;) Eşlerinizle bir an evvel irtibata geçip mümkün olan en kısa zamanda kartlarınızı postalayın lütfen. Gidip bir an evvel raporun başına oturmalı.. Kalın sağlıcakla ♥

14 yorum:

  1. Teşekkürler hemen hazırlayıp göndericem inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Sessiz kaldım, Fatoş Avunduk
      Desteğiniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. S.a eşleşmeler hayırlı olsun. Ne çabuk geçiyor Zaman Bayram'a az kaldı gerçekten de ;) Aysegül hanıma Nasıl ulaşacağım ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysenur size mail atacakti. Umarim haberlesebilmissinizdir:)

      Sil
  4. Harika bir etkinlik olmuş. Görmek bile beni çocukluğuma götürmeye yetti. Simli kartpostallar ne hoştu değil mi? Memlekete yollardık özlem dolu satırları arkasına ekleyip.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğun tadı hep damağımızda kalacak sanırım :)

      Sil
  5. Kartpostallar yolunu aldı bayram sabahı ulaşacağını ümit ediyor ve çok çok istiyorum düzenleyen akıl edene ve katılanlara çok çok sevgiler iyi bayramlar herkese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için ben çok teşekkür ederim :) İnşaallah ulaşırlar tez vakitte

      Sil
  6. Benim kartpostlar ulaştı çok şükür :) Bu güzel etkinliği yapan heybemdeki huzura teşekkürler ederim emeğine sağlık ..Herkese hayırlı huzurlu şeker gibi bir bayram olması dileğiyle inşallah iyi bayramlar ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra Abla hediyelerinin fotoğrafını paylaştı benimle. Ne güzel bir paket hazırlamışşın :) Katılımın için ben çok teşekkür ederim . Şimdiden hayırlı bayramlar

      Sil
    2. Hani derler ya yarım elma gönül alma bizimki si :)Ben teşekkür ederim ...Bu güzel etkinlik için Emeğine sağlık .....

      Sil
  7. tam benlik bir etkinlikmiş ama çok geç kaldım sanırım :) bu arada keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler :)http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere aramızda görürüz sizi de inşallah :) Uğrayacağım, sevgiler :)

      Sil