Noel Anne - Huzur

Çılgın Poşet bana bu ismi taktı iyi mi? "Noel Anne" :):) Ne kadar hak ediyorum bilmem ama sevdim ben bu ismi :)  Sizlere son zamanlarda hazırladığım mutluluk postalarını göstereyim dedim.
Nur'a gönderdiğim paketler ve sevdiğim diğer güzelliklere gönderdiğim postalar...

Ana sınıfına giden ikizlerimiz, mektuplaşmanın nasıl bir şey olduğunu merak ediyorlardı. Ben de okullarına kart attımm :) İlkokula giderken ana sınıfı öğretmenim bayramlarda, doğum günlerimde kart atardı bana. Öğretmenim de elinde renkli zarflarla gelince sınıfa ne mutlu olurdum. Çocukların şaşkın bakışları içinde o zarfı açmak nasıl mutlu ederdi beni. İşte bizim whatsapp çocukları da bunu yaşasın istedim :) Düşünsenize belki benden başka kimseden kart almayacaklardı :( Tabii nerede o eski öğretmenler... Öğretmenleri zarfı açıp okumamış bile çocuklara :-/ İnsan bi okumaz mı ya hu?




Bir arkadaşımın doğum günü için hazırladığım paket...


Instagram'da tanıştığım tatlı bir bayan için hazırladığım bardak altlığı ve üzerinde hama boncuklarından yaptığım, Küçük Prens'in tilkisinin yer aldığı  tebrik kartı :)


Hanesus'un doğum günü için gönderdiğim paket ve Zehra Abla'yla takas ettiğimiz kitaplar...


Yine bir arkadaş için Galata Kule'li defter ve kitap ayracı. Her ne kadar göremeseniz de :)

'

Vee son olarak benim için kardeşten öte insanın doğum günü için hazırladığım 90'lar temalı paket :) 90'lara ait bulduğum oyuncaklar ve yiyeceklerden oluşan bir sepet oluşturdum. Bir de uzun zamandır okumak istediği Mücella'yı ekledim. Nasıl mutlu oldu anlatamam :)



Ben fotoğraflamayı unuttuğum için fotoğrafları ondan rica ettim. Eskiden yaptığım kutular, aldığım hediyeler ve kendi sevdiği oyuncaklarıyla toplu bir fotoğraf çekmiş.



İşte heybemdeki hediyeler böyleydi bu ay.
Minik fedakarlıklarla, sevdiklerinizin yüzünde kocaman gülümsemeler oluşturmayı ihmal etmeyin :)
Sevgiyle kalın.


8 yorum:

  1. Sen iyi ki varsın :* söylenecek çok şey var ama bu cümle yeterince açıklayıcı olmuştur :*

    YanıtlaSil
  2. Yine formundasın Huzur'cum. Özellikle o 90'lar paketine bayıldım. Ne güzel hediyeler ve ne güzel paketler onlar. Bu paylaşımlara bayılıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şulecim :) Bu ay heybem epey doluydu :)

      Sil
  3. Hediye paketleri beni benden aldı. Hepsi çok güzel:D
    Hediyeleşmek hem dinimizde sünnet hemde güzel bir duygu. Her iki tarafın gönlünü hoş ediyor:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)
      Gerçekten sık sık yaşanması gereken bir duygu :)

      Sil
  4. hahah şimdi daha da emin oldum noel anne olduğundan :D 90lar paketi müthiş olmuşş :) tilkiyle de aşk yaşıyorum zaten biliyosun :) hepimizi mutlu ettin valla yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler de beni varlığınızla çok mutlu ediyorsunuz ki. Bu arada whatsappı silmiştim dün bir bunalımla. O yüzden otomatikman çıktım gruptan şeyetmeyin :-D

      Sil