Nisandan Kareler

Günlük yazamıyorum bari aylık fotoğraf albümü yapayım kendime dedim. Bu vakitsizlikle anallara doğru evrilebilir blog yazma serüvenim, biline :)
Leylaklarımız bu yıl erken açmış :)

Ülker Çikolatalı Gofret sevmeyen? :-P

Şüphesiz nisana dair en özel gün 23'üydü. E kızların anasınıfındaki ilk gösterisiydi kolay mı? :)





"Aşk bazen sabırla tavla oynamayı öğretmektir ♥"
Z.Hanım Ablam'dan mutluluk takviyesi
Huzur'ca dinlenme
Nazlı çiçeğin ilk günü 
Havada mektup kokusu var
Olayları hukukçu bakış açısıyla değerlendirirken... :-D
Özlemle beklenen çalışma halleri
Nisandan heybeme kalan kareler böyleydi.
Böyle gayet renkli bir ay gibi görünse de yorgunluktan kırılıyordum aslında ben :-D
Bakalım mayısta dünya gözüyle neler göreceğiz :-P
Sevgiyle kalın ♥





9 yorum:

  1. Maşallah kızlar çok güzel olmuşlar. ;) Allah bagislasin. Ben bu şekilde her telden fotoğraflı postaları sevdiğim için zevkle okudum postunu. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun :)
      Beğenmenize sevindim, sevgilerimle :)

      Sil
  2. Nisan fotoğrafları çok güzel.. Çocukların heyecanıysa bambaşka..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ olun Nahide Hanım, sevgilerimle :)

      Sil
  3. Heybendeki Nisan:) huzur verdi bana...Sevgiyle kal cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne doğru bir tanımlama oldu :)
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Hanım kızımız muhteşem görünüyor, Rabbimin boş zamanına mı denk gelmiş ne? :D

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş resimlere bayıldım=)
    bloğuma bekliyorum=)

    YanıtlaSil