Kırtasiye: Mini Gereçler

mini kırtasiye gereçleri

Merhabalar,
Kırtasiye köşemin ikinci konuğu mini kırtasiye gereçleri. Çantada, kalemlikte rahatça taşınabilecek bu gereçleri çok sevdim ben.

İçeriği:
-Makas
-Zımba
-Zımba teli (Üstelik lacivert :)
-Bantlık
-Yedek bant
-2 adet ataç
-Plastik kutu

Fiyatı 8 tl olup Ankara/Kızılay Galeri Ekin Kırtasiye'den satın almıştım. Yalnızca mavi rengi mevcuttu. Aldıktan sonra pembe renkli ve içeriği biracık daha farklı olan mini gereç kutusunun Accessorize'da 29.90 tl'ye satışta olduğunu gördüm. İlk olarak onu görseydim alır mıydım? Tabii ki hayır :)
Bir kırtasiye ürünün sevimli ve enteresan olması kadar ucuz olması da önemli elbet. Yoksa bu kadar kırtasiye malzemesini nasıl biriktirelim öyle değil mi? :)
Bol kırtasiyeli, renkli günleriniz olsun





25 yorum:

  1. Mavi rengi çok güzelmiş. Tam bana göre.Ekin Galeriye bir türlü gidemedim.:)

    YanıtlaSil
  2. 8 lira mı çok iyiymiş ya güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. bende bu yaşıma rağmen kırtasiye ürünlerinden hala vazgecemiyenlerdenim...
    iyi günlerde kullan...
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiyeden hiç vazgeçilir mii? :)

      Sil
  4. Böyle küçük tatlı şeylere bayılıyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyin küçüğü seviliyor muhabbeti çok doğru :)

      Sil
  5. Bizim zamanımızda yokluk ve yoksulluk vardı. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim nesil o konuda şanslı profösör ama eksileri yok mu derseniz; çok..

      Sil
  6. Çok minnoşlar :) Mavi olması ayrıca güzel zaten :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviyi ben de çok severim. Daha güzelleri senin osun Ayşenurcum :)

      Sil
  7. Ay acaba Kocaeli'nde de var mıdır? Çok şeker bir ürün. Her yaşa da hitap edere benziyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki inşallah vardır :) Markası Lucas bir bakın isterseniz :)

      Sil
  8. Pek bi minnaşlar ya :) fiyatı da göz kırpıyor, Kızılay'a gidersem aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolunuz düşerse bir şans verin derim :)

      Sil
  9. Kırtasiye her zaman candır :) ama böyle şirin ve minik olanları ise herşeydir. Fiyatı da çok ıygunmuş gerçekten.güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiye candır can :) Teşekkürler İremcim :)

      Sil
  10. Ba-yıl-dım!Ne kadar cici bir şey o ya.Güle güle kullanman dileğiyle:)<3

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel renkleri de Bayıldım güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Pek şirin bir kutu imiş. Ucuz olması da cabası :)

    YanıtlaSil