Hatıra Kumbaram #8

Çevremde hatırlı insanlar oldukça, haliyle hiç boş kalmıyor hatıra kumbaram :)
Şu zarif fincan takımı Hanesüs'ten... Erken doğum günü hediyesi yollayarak hem mahcup etti hem de çok mutlu etti beni.



Şimdiden iki misafir ağırladım bile fincanlarımla :)



Bunlar da Tüty'den... Hani şurada bahsetmiştim hatırladınız mı? :)
Düğün maceralarımızı anlattığı eğlenceli bir mektup, defalarca almaya niyetlenip almadığım Metis ajanda, otantik bir kahve paketi ve drajeler.



İki güzel insan aynı gün birbirinden habersiz, bunları hediye ediyor bana.
Daha tamamlayıcı bir hediye kombinasyonu olamazdı sanıyorum :)
Teşekkür ederim kızlar, kesenize bereket.
Hatır alanlarınız çok olsun e mi? :)




4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın güzel kahveleriniz olsun inşallah Doğum gününüz de kutlu olsun daha nice güzel yaşlara inşallah ...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ olun :) Bu aralar çok ferah kahve dilekleri alıyorum, hadi hayırlısı :)

      Sil
  2. güzel günlerde kullanın=)Doğum gününüz kutlu olsun(=

    YanıtlaSil