Çekiliş Sonucu


Baharın ilk gününden herkese merhaba! :)
Çekilişim dün gece saat 00:00 itibariyle sona erdi. Toplamda 231 geçerli katılım oldu. Büyük bir titizlikle katılım şartlarını değerlendirdim. Israrla belirtmeme rağmen duyurularının linklerini ve kullanıcı adlarını belirtmeyen arkadaşlar olmuş. Kim olduğunu tespit edemediğim ya da paylaşımlarına ulaşamadığım arkadaşları çekilişe dahil edemedim. Umarım gözümden kaçan bir husus olmamıştır. Netice itibariyle herkesin içine sinen bir çekiliş olması tek temennim.

Lafı uzatıp daha fazla heyecan yaratmadan Ibeking'den 50 tl'lik hediye çeki kazanan şanslı arkadaşımı açıklıyorum:)


Kazanan : Elçin Akkaş
Kendisini tebrik ediyorum :) Mailime 4 Mart 2016 - 23:59 tarihine kadar dönüş yapmadığı takdirde hediye çeki yedek talihliye gidecek.



Yedek talihli: Dilek Dilek
Tebrikler Dilek! :)

Sonucu açıklamanın rahatlığıyla bu güzel bahar gününe kaldığım yerden devam ediyorum ben. İçinizde umut çiçekleri açtıran bir gün olsun.
Hoşça kalın:)





15 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim.Ivır zıvırı benim kadar seven biri daha yoktur eminim:)Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye ceki kodunuzu DM'den gonderdim. Iyi gunlerde kullanin :)

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum.Alışverişimi yaptım.Ürünler gelince paylaşacağım.Sevgilerimle...

      Sil
  2. kazanan arkadaşı tebrik ederim.
    keyifli bir çekilişti, senin de gönlüne sağlık huzur bu denli hoş bir etkinlik düzenlediğin için. ^^

    YanıtlaSil
  3. Yedekmişim :)Kazananı tebrik ederim iyi günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık Heybemdeki Huzur :) Arkadaşları da tebrik ederim!

    YanıtlaSil
  5. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ediyorum talihli arkadaşı kıskandım biraz :)

    YanıtlaSil
  7. Kazanını tebrik ederim. Yine beni şans teğet geçti bak ya :))

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
  8. Kaçırmışım :D Kısmet değilmiş.Kazanan arkadaşı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullansın :) tebrik ediyorum

    YanıtlaSil