Bahara En Çok Yakışan Şarkılar♫

Takvimler bahar mevsimini gösterse de Ankara'da iliğimize işleyen bir soğuk var son günlerde. Olsun, en sevdiğim mevsimin, baharın gelişini kutlamama engel değil bu durum :) Melodisi, sözleri, klibi, bu mevsimde piyasaya çıkması yahut tesadüfen bahar mevsiminde dinlemem sebebiyle benim için baharla özdeşleşen şarkıları dinleteceğim sizlere bu gece. Umarım sizler de en az benim kadar severek dinlersiniz ♪♫♪

Bahar şarkıları
Şu kuzunun da benden çektiği... :-D


1- Denize Bıraksam / Göksel


2- Gel / Mabel Matiz


3- Ağlarsan Düşerim / Feridun Düzağaç

 

4- Sarışın / Mabel Matiz


5- Faili Meçhul / Grup Seksen Dört


6- Bırak Sende Kaybolayım / Toygar Işıklı


7- Bir Bahar Akşamı / Yalın


8- Senden Önce / Teoman


9- Gittiğinde / Göksel


10- Haydi Gel Gidelim / Mehmet Erdem


19 yorum:

  1. sanırım müzik zevklerimiz birbirine çok benziyor bende göksel mabel matiz dinlemeye bayılıyorum :) ama nedense bahar aylarına yaz aylarına en çok yalını yakıştırıyorum :)o yumuşacık sesiyle söylesin biz mest olalım değil mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muzik zevklerimizin benzedigini ben de gecen sene kesfetmistim. Mabelin yeni albumunun ciktigi mujdesini senden almis, Gel i senin onerinle dinlemistim. Hala bu sarki beni o gunlere goturur:) Yalin benim icin biraz daha yazlik. Dur yaz gelsin onlari da yazarim :)

      Sil
  2. Ankaranın soğuğunu geçen sene bu zamanlar ben de yaşadım orada.Allahımm o nasıl bir soğuktu öyle!!

    güzel şarkı seçimleri dinlemeye başladım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisan 15ten once Ankara ya bahar zor gelir Iremcim. Keyifli dinlemeler :)

      Sil
  3. o kuzuyla yüzümde sabah tebessümü oluşturduğun için öncelikle çok teşekkürler :) bu tebessüm hemen bitmesin kendime de 6. şarkıyı hediye ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum cok sekerdir ablasi, her kahrimi ceker :)

      Sil
  4. Aralarında ilk defa gördüğüm şarkılar da var. Eve gittiğimde hepsini dinleyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dersler bitti mi bakiyim :-P

      Sil
    2. Tamamen bitmiyor ki hiç, biri bitiyor biri başlıyor :D Ama tabii şarkıları defalarca dinledim o ayrı :D

      Sil
  5. Merhaba...
    Mehmet Erdem severim.
    Haftanın bloğu seçmiş sizi Minikare, ben de hemen geldim.
    Takipteyim, beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftanın bloğuuu! Şanslılardan :)))
      Müzikler de hoşmuş ki!

      Sil
    2. Hos geldiniz :)
      Sag olsun Iremcim beni blogunda agirlamis:) cok mutlu oldum

      Sil
    3. heybemdeki huzur! sende katıl etkinliğimize, ne dersin?

      Sil
    4. Fikrinize saglik, verimli bir etkinlik oluyor ama her hafta yayin yapamam diye katilmamistim

      Sil
    5. Her hafta olması şart değil ki, maksat genişlemek zaten, yeni bloggerlar tanımak, haberdar olmak ;)

      Sil
  6. Müthiş seçimler, hele Denize Bıraksam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Senay, Goksel in muzigi insani mest ediyor :)

      Sil
  7. 5,8,10 favorim! Bloğunuzu takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil