Kırtasiye: Led Işıklı Okuma Gözlüğü

Merhabalar,
Bir kırtasiye canavarı olarak yeni, renkli bir köşeyle karşınızdayım. Bundan böyle her hafta salı günleri elimdeki ilginç, kullanışlı yahut blogumda anı olarak saklamaya değer bulduğum kırtasiye ürünlerini sizlere tanıtacağım. Blogumun header'inde kırtasiye köşesi bulunmadığından ve blog temamı çok sevdiğim için yakın bir tarihte değiştirmeyi düşünmediğimden header'deki "Bir Fikir" kategorisini kırtasiye ürünlerime özgülüyorum. Bundan böyle "Bir Fikir" kategorisinden tanıttığım kırtasiye ürünlerine ulaşabileceksiniz.

Gelelim kırtasiye köşemdeki ilk misafire...

LED IŞIKLI OKUMA GÖZLÜĞÜ

Led ışıklı okuma gözlüğü benim uzun süredir aradığım bir üründü. İlk olarak D&R'ın online satış sitesinde 40 tl gibi bir fiyata satıldığını görmüş ancak daha sonra üzülerek satıştan kaldırıldığına şahit olmuştum. Aradan uzun bir süre geçmiş ve ben artık bu sevdadan vazgeçmişken bir kırtasiyenin kasasında rastladım kendisine :) Hemen de aldım tabii ki. Fiyatı ise gayet uygun; 10 tl. Ben Kızılay'daki Galeri Ekin Kırtasiye'den almıştım. Ancak, 10. Ankara Kitap Kitap Fuarı'nda pek çok standda bu gözlüklere rastladım. Sanıyorum, artık pek çok kırtasiyeden temin etmeniz mümkün.

Peki, neden led ışıklı okuma gözlüğü? 

MANDALLI OKUMA LAMBASI
MANDALLI OKUMA LAMBASI

Siz de benim gibi geceleri kitap okumayı seviyor ancak lambayı kapatamadan yatakta uyuyakalıyorsanız tam arayıp da bulamadığınız bir ürün bu :) Diğer portatif okuma lambalarına göre de oldukça kullanışlı. Çünkü bu güne kadar pek çok mandallı okuma lambası kullandım ve her sayfada lambanın yerini değiştirme düşüncesi, gecenin bir vakti zaten uykuya yenik düşme potansiyeli olan zatımdan okuma şevkini alıp götürdü diyebilirim. Sayfayı yeterince aydınlatmaması da cabası. Okuma gözlüğüyle ise siz nereye bakarsanız ışık orada bu harika değil mi? :):) Tamam, takınca birazcık Uzaylı Zekiye'ye benzeyeceğinizi de itiraf etmeliyim. Bu yüzden şebeklik yapmak için de ideal :)

PELUŞ KUZU

Sağında ve solunda bulunan lambaları, istediğiniz aydınlık derecesine göre tek tek de kullanabiliyorsunuz. Pilinin ne kadar dayandığına dair bir bilgim yok. Ancak, bittiğinde değiştirme imkanınız var. Ve en çok merak edilenlerden biri de gözlük camının olup olmaması. Hayır, tabii ki yok arkadaşlar :) 

LED IŞIKLI OKUMA GÖZLÜĞÜ

Umarım kullanmayı düşünenler yahut böyle bir üründen haberdar olmayanlar için açıklayıcı bir yazı olmuştur. Bol kırtasiyeli günleriniz olsun, sevgiler :)


29 yorum:

  1. O mandallı lambaları ben de kullanamadım. Sayfa çeviremedim, ağır geldi, aydınlatmadı vs.
    Yalnız gözlüğün fotoğrafını da merak ettim :) Ben mi göremedim acaba? O da var mı :)
    Paylaşım için teşekkürler!
    Bu arada tasarım güncellemeni farketmemişim özür, ne güzel olmuş header! :) Bayıldım yeşile de... Belki hep telefondan girdiğim için farketmemiş de olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim mobil sablondan oturu goremedin, neredeyse blogumu actigimdan beri bu sablonu kullaniyorum. Begenmene cok sevindim :)
      Dun yaziyi yanlislikla yayinladigim icin gozlugun fotograflari yoktu. Bu gun ekledim :)

      Sil
    2. Ben biraz hızlı davranmışım demek :D şimdi o cici fotoları ve ışıklı kuzucuğu da gördüm bayıldım :D eksik kalmış cidden yayın, böyle harika olmuş :)
      Ve evet yine mobildeyim yine görünmüyor header :) ondanmış demek ki...
      Teşekkürler!
      Eşim bayılır aslında ona da almak lazım çok beğendim

      Sil
    3. Begendiysen sikinti yok :)
      Dedigim gibi mobil sablonda yok :)
      Denk gelirse kacirma oyleyse :)

      Sil
    4. Evet ben hep mobilim (en büyük derdim), bilgisayar zor geçiyor elime malesef :)
      Beğendim ve denk gelirse alacağım çok teşekkürler!

      Sil
  2. Çok güzelmiş. Bende D&R da görmüştüm. Ama yine aynı mantıktan almadım. 10 liraya burda bulsam hemen alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pahaliydi acikcasi. Denk gelirse kacirma :)

      Sil
  3. Ben de şu sayfanın üzerinde gezdirilen camlardan almıştım. Pek kullanamadım. Gidip küçüğünden almışım. Oysa benim okuduğum kitaplar genelde büyük boy oluyor. :) Kaydırarak okumak hoşuma gitmemişti. Şuan başucumdaki masa lambasıyla okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sayfa uzerine konulan lambalari da dusunmedim degil ama okurken surekli bolecegi icin tercih etmedim :)

      Sil
  4. Harika olmuşş cam da taktırabilir niyiz ki buna kendi göz derecemize göre :) madem kullanışlı aliym ben de :) 40 tl nedir yaa iyi ki alamamışsın o zamanlarda o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozlul cami icin yuva bulunuyor ama ne kadar islevseldir bilemedim. Takilsa guzel olur aslinda :) 40 lira verseydim sonra kendime gelemezdim muhtemelen :)

      Sil
  5. yaaa esra çok güzel buuu ben de bundan aradım hiç bulamadım :( bana da gönderrrrrrrr :))

    YanıtlaSil
  6. Haha, süper bir şey bu :D

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel bir urun ya int.te gorup acaba ise yararmi demistim bende alcam. Tek sıkıntı gozluk takanlara olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet, o konuda henuz bir cozumumuz yok :)

      Sil
  8. Ben gözlük siz kitap okuyamıyorum. Şimdi bunu onun üstüne taksam:)) ya da gözlüğüne ışık taktırsam zaten silecek yaptırmak istiyorum yağmurlu havalar için:))) çok kullanışlı gerçekten. O mandallı olanları yazının dibine sokuyordum okumak için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna cok guldum ya cok tatlisin :)

      Sil
  9. Çok güzelmiş:) çok şeker bir bloğun var çok beğendim sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin begenmene sevindim. Sevgiler :)

      Sil
  10. Ay çok tatlış bir şey bu. Tatlışlığından çok kullanışlı da bir şey. Gördüğüm yerde alacağım inşaAllah :) Bu arada harika düşünmüşsün bu kırtasiye ürünleri paylaşımını ^^ Çok güzel,faydalı ve bir o kadar da eğlenceli olacak gibi :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan kacirma Aysenurcum :) Butun kirtasiyeseverler toplanalim oyleyse her sali :)

      Sil
  11. Bu gözlükten benim kıza doğum gününde hediye geldi. oldukça kullanışlı bir ürün.

    YanıtlaSil
  12. benimde vardı aynı gözlükten hemde numaralı cam taktırmıştım ama nazarlara geldi kırıldı... şimdi bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Numaralı cam çok iyi fikirmiş yalnız.
      Demek cam da takılabiliyormuş. Bunu öğrendiğim iyi oldu :)
      Tekrar denk gelirsem size yollayabilirim.

      Sil
  13. İkinci üründen bizde mevcut ama ben kullanamıyorum. açıyorum minik bir lamba var yanımda öyle okuyorum. Gözlükler kullanışlı sanırım. Onları çok sevdim kuzu ayrı güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça memnunum, tavsiye ederim . Çok teşekkürler :)

      Sil