Hatıra Kumbaram #6

Birçok hatıra yazısı birikti son zamanlarda. Bu gün hepsini birden atalım kumbaramıza diyorum :) En yeni olandan başlayalım :

1- Yeni Logom ve Ayraçlarım

Blogu açtığımdan beri aklımda; kolunda çanta, çantasının içinde kitaplar ve lavanta dalları olan tesettürlü bir kız çizimi vardı. Böyle bir header düşünmüş ancak çizim yaparak header oluşturan bir tasarımcı bulamamıştım. Sevgili Fatofotofan'la geç tanıştık. Meğer, o çizim üzerine header tasarlayabiliyormuş :) Şu anki şablonumu çok sevdiğimden sadece beni yansıtan bir logo olması kafi dedim. Fatmacığım fotoğrafımdan yararlanarak bu logoyu tasarladı. Biraz ince eleyip sık dokuyarak onu yormuş olabilirim ama sonuçta çok çok içime sinen bir logom oldu. Fatma, istediğim ekleme/çıkarmaları büyük bir sabırla yaptı sağ olsun. Ama siz yine de onu fazla sıkmayın. Çünkü o gerçek bir sanatçı ;) Allah nazardan saklasın gerçekten çok yetenekli bir hatun.
heybemdeki huzur logo
Bunlar da ayraçlarım :)

Paketleri için bile ince ince uğraşmış Ne büyük zariflik :)



Baskılarını da çok beğendim. Benim için güzel bir anı oldu. Whatsapp profil resmi yapmıştım bu logoyu. Annem diyor ki Esra bu kız aynı sana benziyor. E benim zaten anne :-D 
Fatmacığım'a tekrar çok teşekkür ediyorum. Siz de böyle eşi benzeri olmayan bir logonuz olsun isterseniz bu yetenekli hatuna buradan ulaşabilirsiniz.

2- 2K Kitap Kardeşliği Hediyeleri

Sevgili Neşeli Kitap Vagonu bir kitap takası etkinliği başlattı. Biz de bu etkinlik kapsamında Zehra Abla'yla kitaplarımızı takas ettik. 



Ama Zehra Abla sadece kitap göndermekle kalmamış, benim sevinçten çıldıracağımı düşündüğü harika parçalar eklemiş pakete. Nasıl mutlu oldum anlatamam. O minnak defter, o cici mandallar... Of of :) Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum. Beni her zaman bir abla sıcaklığıyla kucaklayan yorumları en güzel hediye zaten :)
3- 5. Hobisever Etkinliği Hediyeleri

O Bir Anne Blogu'nun sahibesi Sevgili Müge Hanım yalnızca el emeği hediyelerin gönderilebildiği hobisever etkinliğinin bu yıl 5.'sini düzenledi. Ben de yıllardır uzaktan takip eder dururdum bu etkinliği. Ancak vakit darlığından katılamazdım. Bu sene tekrar başladığını duyunca kendisinin ince davetiyle katıldım hemen. Şans bu ya etkinlik sahibi Müge Hanım'la eşleştik :) Buram buram el emeği kokan güzel bir paket hazırlamış bana Müge Hanım. Ellerine, emeklerine sağlık. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Severek kullanacağım hepsini :)



4- Kaplumbağa Kitap Kulübü Çekilişi

Sevgili ablam Z. Hanım ve 3 güzel arkadaşı Kaplumbağa Kitap Kulübü adıyla bir kitap okuma grubu oluşturdular. Her ay 2 kitap okuyor ve bir araya gelip kitaplar üzerine paylaşımlarda bulunuyorlar. Ben de Ankara'da toplantılarını yapacakları günleri iple çekiyorum. Olmadı ben onlara giderim belli mi olur :) İşte bu adı kaplumbağa ama vızır vızır çalışkan 4 hatunun oluşturduğu okuma grubunun Instagram sayfasında güzel bir çekiliş düzenlendi. Bu güzellikler de benim nasibime düştü :)

Paketlemeler de ne kadar zarif değil mi? :)



Keselerine bereket diyor, uzun ömürlü bir oluşum olmasını temenni ediyorum. Allah emeklerini boşa çıkarmasın bu iyi yürekli insanların :)
Kapınızdan mutluluk postaları, hayatınızdan güzel insanlar hiç eksik olmasın :)




26 yorum:

  1. Ne kadar güzel hepsi de :)
    Keyifle oku ve güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim, guzel bir etkilesime vesile oldun :)

      Sil
  2. Çok güzel hediyeler kazanmışsın. Hepsini güle güle kullan. Özellikle ayraçlara bayıldım :-)

    YanıtlaSil
  3. Ama ben çok utandım😌😌😌Ne güzel şeyler söylemişsin huzur kardeş:)))Tüm bunların başlangıcı ,senin etkinliklerindi...Tüm arkadaşlarım adına(eminim onlar da aynısını düşünüyorlar)ben de sana teşekkür ediyorum.Kalbinin güzelliğini biliyorduk ,ama logona bakınca yüzünde güzelmiş Huzur kardeş:))Fotofanda bunu çok güzel resmetmiş.Herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil ben utandim bu guzel yorum karsisinda. Guzel seylere vesile olabildiysem ne mutlu :) Fatofoto bence oldugumdan daha iyi cizmistir :):)

      Sil
  4. Ne kadar güzel hepsi de :) güle güle günlerde kullan hepsinin de emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de çok hoş. Ne kadar da şanslısın.. Şansın daim olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Logo cok güzel olmus Gül'e Gül'e kullan blogunda ayraçlarında vs... Ben de düşünmeye başladım bak logo işini...
    Kitaplar da cok guzel bu dönem bol okumalı geçecek ANLAŞILAN. O bir anne hakkında ben de yazmak istiyorum bakalım ne zaman nasip olacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni guzel kitaplar geldi. Oyle gorunuyor :)
      Cok tesekkur ederim, guzel bir ani oluyor tavsiye ederim :)

      Sil
  7. Blog tasarımın çok hoşuma gidiyor. Ve foto fatodan harika bir iş çıkartmış gerçekten:)

    YanıtlaSil
  8. Canım benim ne güzel bir tanıtım yazısı olmuş çok ama çok teşekkür ederim iyi günlerde kullan <3 Hayatımda olan değerli insanlardan birisisin.Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de benim icin oylesin Fatmacigim. Cok severek kullanacagimdan emin olabilirsin :)

      Sil
  9. :) ne güzel etkinlikler böyle.her birine ayrı ayrı katılasım var ama zaman kısıtlı maalesef.ama ilk fırsatta incelerim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinlikler iyi guzel de vakit bulmak sikinti cidden :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Bu kizcelerle tanistigim icin ayrica sansliyim :)

      Sil
  11. Yeni logonu çok beğendim çok zarif duruyor. Hediyelerini de güle güle iyi günlerde kullanman dileğimle, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, begenmenize sevindim :)

      Sil
  12. Çok güzel çalışmalar... Bir de blog dostluğu sayesinde daha seviyeli paylaşaımlara şahit olabiliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal dostulugun reele donusmesi gercekten farkli ve guzel bir duygu :)

      Sil
    2. Hepsi çok güzel güle güle kullan . Fato fan çok güzel bir blog takip ettiğim bloglardan. Ne güzel anlatmışsın sıcacık ...
      sevgilerimle.

      Sil
  13. Logo gerçekten çok şirin olmuş!! Gülü güle kullan :') Hediyelerin de çok çok güzel, ne kadar mutlu etmiştir seni... İyi okumalar, sevgiler :')

    YanıtlaSil