Son Zamanlardaki Hobilemecelerim

Günlerce fellik fellik aradığımız, sonunda bulamayıp sipariş ettiğimiz ve benim 1 aydır bir türlü boyamadığım masaüstü kitaplığımız :) Daha doğrusu bu oda arkadaşımınki. Sonunda ar ettim kendime boyadım. Kendiminkini de emekli olmadan boyarım diye düşünüyorum :)

kitap bankı

kitap bankı


Arkadaşımın yenilemem için getirdiği fes şeklinde lokum kutuları... Alt kısmını siyah kadife kurdele ile kapladım. Siyah makrome ipinden püskül yerine de nakış siminden altın sarısı püskül taktım. Eh fena olmadı :)

fes şeklinde kutu


Hama boncuğundan bardak kapakları ve eva süngerden yaptığım kalem süsü

eva kalem süsü


hama boncuğundan bardak kapağı

Kullanımı ise şu şekildedir;



Hediye paketlemelerim;

hediye paketi

hediye paketi

hediye paketi

hediye paketi

hediye paketi






45 yorum:

  1. Ellerine sağlık masaüstü raf çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Ay çok güzeller,ellerinize sağlık...
    Hama boncuklarını nereden alıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :)
      Ikea nin cocuk bolumunden 20 tl ye almistim.

      Sil
  3. maşallah çok beceriklisiniz. hiç el becerim olmadı. beceremiyorum yani. dikiş dikerken bile sıkılırım. yapanlara hayranım. tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahcup ettiniz beni :) ugrasmayi seviyorum ben bu tur faaliyetlerle. Siz de sabretmeyi deneseniz eminim harika isler cikar ortaya ;)

      Sil
  4. Bardak kapakları çok güzel görünüyor. Paketlemen çok şık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdicancim begenmene sevindim canim :)

      Sil
  5. bak seenn,kitap kurdu olmanın yanında bir de hobici çıktın sen.Tam ballı kaymak oldu bu durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hos bir yorum:) blogumun ilginizi cekecek icerikte olmasina sevindim. Benim dunyam boyle iste :)

      Sil
  6. Merhaba ellerinize,emeğinize sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş.Masaüstü kitaplığı nereden temin edebilirim?Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Instagramdan @feyzanincicileri sayfasina ulasarak temin edebilirsiniz :)

      Sil
  7. Hepsi de Çok güzel hele o kitaplığa bayıldım aslında hepsine bayıldım :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim begenmenize sevindim :)

      Sil
    2. Bu bir gizli yorumdur; Bence o kitaplık sessiz kaldım için hediye olarak gitmelidir :)

      Sil
  8. Huzur kardeş bence sen bu işlerle uğraş.Çok güzeller:))))) Boş ver sıkıcı hukuk işlerini.Hukukçuların yüzlerinde böyle bir ciddi ifade ,bir soğuk duruş.Ne bilim sana bunlar yakışmaz gibi.Sen neşeli,canlı,enerjik ve şirin biriymişsin gibi geliyor bana.Eva süngerden yaptığın kız gibi, şeker yani:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra abla her yorumun yuzumu gulduruyor inan. Iyi ki varsin :) biz de bu guzel yorumlarin sahibinin dunyasini cok merak ediyoruz bak. Acsan ya bi blog, katilsan aramiza. Guzel olmaz mi? :) Iste benim dunyam boyle hukuk da var, incik boncuk da, espri de, az biraz bunalim da :)

      Sil
  9. Ellerinize saglık, hepsi cok güzeller özellikle kitaplığa bayıldım bol okumalı ve bol hoby lı günler ;)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller canın özellikle Hama boncuklar yapılan bardak kapakları 😊

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeller canın özellikle Hama boncuklar yapılan bardak kapakları 😊

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel, ince ince uğraşmışsınız. Tebrikler:)

    YanıtlaSil
  13. Fesler hoşuma gitti diyebilirim... :)

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık :)) Hepsi çok güzel ama rafa bayıldım :))

    YanıtlaSil
  15. Ben de rafa ayrıca bayıldım ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  16. Vay be, ben hiç el becerim yok diye üzülürken senin maşallah elinden her iş geliyormuş. Hepsi birbirinden güzel. ellerine sağlık. Özellikle lokum kutularına bayıldım. Gerçekten fes gibi görünüyorlar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şulecim :) Hepimizde var bu cevher, sen ortaya çıkartmayanlardansın bence ;)

      Sil
  17. Hepsi gerçekten çok güzel olmuş. Hediye paketlerini ayrı bir beğeniyorum. Sanki paketin kendi hediye insan açmayıpta öyle saklamak ister :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne guzel bir yorum :) tesekkur ederim Neselicim :)

      Sil
  18. Masaüstü kitaplık fikri çok hoşuma gitti. Yüksek ve ayaklıklı oluşu beğendiğim noktalardan ikisi.
    Bardak kapakları fikrini de beğendim. Yapılış inceliklerini merak ettim ama ayrıca araştırırım.
    Bir posta ne kadar çok konu sığdırmışsınız :)) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masaustu kitaplik gercekten cok kullanisli. Arkadasim severek kullaniyor :)
      Cok yakinda hama boncuklarina iliskin bir yayin hazirlayacagim.
      Uzun zamandir birikince oyle oldu :)
      Sevgiler

      Sil
  19. amanın hepsine bayıldım! acayip kıskandıım :O

    YanıtlaSil
  20. Selam,
    Güzel olmuşlar, kitaplığınız da bardaklarınız da çok hoş duruyor:)Elinize sağlık...
    Bu arada, ben de beklerim sizi:)
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. kitaplığa bayıldım diğerlerine de elinize sağlık instagramdan düştü yolum buraya

    YanıtlaSil
  22. Bu tarz işlerde büyük olanımız(Esra) çok iyidir. Bir kaçını zorla yaptıracağım sanırım :)

    Bizim bloğumuza da bekleriz, iki kız kardeşiz ama sizi de aramıza ekleyebiliriz :)

    YanıtlaSil