Çekiliş Kazandım!

Merhabalar,
Uzun süredir blog çekilişlerine katılmıyordum. Oysa pek severim böyle küçük heyecanlar yaşamayı. Başlıktan da anlayacağınız üzere çekilişlere dönüşüm muhteşem oldu :) Myna Saçmalıyor'un felsefik çekilişini kazandım. Çekilişe katılırken kitaplar epey ilgimi çekmişti doğrusu. İsimlerine bakılırsa okumak da epey keyifli olacak :)

hediye paketi

Paketi de pek şirindi. Hem mavi hem puantiyeli :)

felsefe kitapları

Hediyeler hemencecik elime ulaştı. Bu güzel hediyeleri için Myna'ya tekrar teşekkürlerimi sunuyorum. Myna'nın dünyasını keşfetmek için buraya lütfen ;) 
Küçük mutluluklar peşinizi hiç bırakmasın. Kalın sağlıcakla :) 

21 yorum:

  1. ama böyle şeyler çok hoş ki. :)
    insan mutlu oluyor. tebrik ederim huzur.
    myna'nın etkinliğini çok sevmiştim.
    güzel ve anlamlıydı. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insani inanilmaz mutlu ediyor hem de :) Tesekkur ederim

      Sil
  2. Iyi okumalar. Çekilişe ben de katılmıştım ama sana çıkmasına da sevindim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa.. Emin olun ben de size ciksaydi cok sevinirdim. Cok tesekkurler :)

      Sil
  3. Eğlence garantili kitap onlar :) beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Çekiliş kazanmana sevindim, bu hediyeleri kazanmana daha çok sevindim. Çok güzel görünüyor kitaplar ve defterler. iyi günlerde kullan hediyelerini. Darısı başıma :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Sulecim evet bir kitapsever olarak darisi basina canim :)

      Sil
  5. Kazanmana mutlu oldum. Okurken mutlu olup gülümsersin inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun şanslısın. Bana çıkmaz hiç

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim. Hepsi birbirinden güzel . Çekiliş ile gelen hediyeleri görünce kendim kazanmış kadar mutlu oluyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesin Nilüfercim, teşekkürler :)

      Sil
  8. Bu çekilişi görmüş ve kitaplar zaten bende mevcut olduğundan katılmamıştım. Okuduğunda çok hoşuna gideceğine eminim, çok eğlenceli bir yandan da öğretici kitaplar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasibime güzel kitaplar düştü öyleyse :)

      Sil
  9. İyi günlerde oku canım benim bu arada ayraçlar çok cici

    YanıtlaSil