Mutluluk Postası Kimlere Gidiyor? :)

mutluluk postası

İyi akşamlar arkadaşlar,
Etkinlik tarihinde bu kadar kısa arayla ikinci bir değişiklik yaptığım için hepinizden çok özür diliyorum. Hafta sonu arkadaşımın düğüne il dışına gidecek olmam, hizmet içi eğitim dolayısıyla iş yerindeki işlerimi halledememem kısacası bu aralar hiçbir şeye yetişememem sebebiyle eşleştirmeleri bir an önce açıklamaya karar verdim. Yani aslında bir etkinlik organize edecek dönemimde değilmişim ama olsun :)

Öncelikle etkinliğe katılarak beni yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Etkinliğe katılan toplamda 23 kişiydik. Bu sebeple çift sayıya tamamlamak için 2 arkadaşımla eşleştim. Gelelim heyecanla beklenen eşleştirmelere :)

1- Bulutların Üstü (@esraismailhale) - Ayşenur Yılmaz (Nurylmaz11@gmail.com)
2- Heybemdeki Huzur (heybemdekihuzur@gmail.com) - Bi Poşet Kitap
3- Sümeyye Büşra Ayrancı (sumeyye.ayranc@gmail.com) - Hatice Çakıcı (HTC_TGCE@hotmail.com)
4- İnci D. (inciiceblog@outlook.com) - Seda Aytaş (seda.acikgoz90@hotmail.com)
5- Zehra Karabacak (soketelasem-2011@hotmail.com) - Meryem Çandır (msn.meryemcandir@hotmail.com)
6- Minikare (cookmuunutkan@gmail.com) - Suna Karakuş (karasuna22@gmail.com)
7- Nilüfer Akdemir (kozmokitap@gmail.com) - Müge Ç. (obiranne@yandex.com)
8- Şule Uzundere (suleuzundere@hotmail.com) - Z. Hanım (z.b.hanim@gmail.com)
9- Kocaman.mg (mrv-gvn@hotmail.com) - Siyah Anne (siyahanne@gmail.com)
10- Esra Hanesus (hanesusesra@gmail.com) - Karga ve Kız (karganinmaili@gmail.com)
11- Papatya Sultan (tuba_yilmaz_90@gmail.com) - Caz Çiçeği (@cazciceyii)
12- Bahar Yıldızı - Heybemdeki Huzur

*Hediyelerimizin son gönderim tarihi yine 12 Aralık 2015.

*Kargo ücretini tabii ki biz ödüyor, karşı tarafa ödetmiyoruz :)

*Kupalarımızı havalı naylonlarla kırılmayacak şekilde paketlemeyi ihmal etmiyoruz ki kimse hayal kırıklığına uğramasın.

*Son olarak hediyelerinizi paketlemeden önceki ve paketlenmiş halleri ile fotoğraflayarak heybemdekihuzur@gmail adresinden yahut @esrarengiz  hobi adıyla beni etiketleyerek instagram üzerinden bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim. Kış temalı kitaplarınızı ve kupalarınızı çok merak ediyorum açıkçası :) Bir önceki etkinlikte de hatıra postu oluşturmuştum. Buradan inceleyebilirsiniz. Ancak fotoğrafları arayıp bulmakta çok zorlanmıştım. Lütfen, bu sefer fotoğrafları göndermeyi ihmal etmeyerek işimi kolaylaştırın arkadaşlar :) 

Mutluluk Postası çaldığı her kapıya mutluluk götürsün diyerek hazırlıklara koyulalım öyleyse. Görüşmek üzere ! :)




26 yorum:

  1. Hepimiize hayırlı olsuun o vakit:) Şimdiden çok heyecanlanlandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Haticecim muradimiza erdik sonunda:)

      Sil
  2. Holleyy çok heyecanlıyım bu etkinlik için! Kaç gündür ne yaparım neler seçerim diye planlar yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz arastirmalara baslamistik sanirim :)

      Sil
  3. Ben eşleştiğim kişiye ulaşamıyorum mail attığımda hotmailden başarısız uyarısı geldi sanırım adreste bi problem var
    Zehra hanım bana ulaşbilirse sevinirim
    msn.meryemcandir@hotmail.com
    İnstagram meryemcndr
    Twitter meryem_candir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryemcim Zehra Hanim bildigim kadariyla yalnizca google plus kullaniyor bir de oradan iletisim kurmayi dener misin?

      Sil
    2. Google+ ta direk mesaj atma yok ya o da mailden atılıyo g+ ta ekledim gmailde eşleşme çıkmadı ama kendisi bu yorumlarımı görünce ulaşır diye tahmin ediyorum :)

      Sil
    3. Google plusta direkt mesaj ozelligi var canim. Bakalim biraz daha bekleyelim

      Sil
    4. Meryemcim cok ozur diliyorum. Mail adresi soketalasem-2011@hotmail.com mus yanlis yazmisim

      Sil
    5. Tamam teşekkür ederimm :)

      Sil
    6. artık iletişim halindeyiz:)))

      Sil
  4. ahh hadi hayırlısı olsun bakalım :) bu sefer ne gibi hediyeler olacak çoook meraktayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence cok cici paketler bizi bekliyor :)

      Sil
  5. ay cok heyecanlandım Nilüfer hn ulaştı bana... heyecanla bekliyorum. bu arada ben neredeyse herkesi takibe aldım... bende bloguma beklerim... ayrıca birde kitap çekilişim var ona da beklerim

    www.obiranne.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen iletisime gecebilmissiniz ne guzel :) Ilk firsatta cekilise katilacagim. Haber verdiginiz icin tesekkurler :)

      Sil
    2. beni almadınız:((( oysaki ben çekilişlerinizi de takip eden ve katılan bir kişiyim:(((

      Sil
  6. Çok heyecanlandım :)) Hemen Esra'yı incelemeye başlayayım :D Ah, tabii ki birde mail atmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'ya dair kucuk ipuclari istersen yakinen danisabilecegin biri var burada :-P Evvet hemen irtibata gecmeli..

      Sil
    2. Bloğunu baya kurcaladım ve fikir edindim epey ama tabii ki ipuçlara açığım :))

      Sil
  7. ay sonra bütün fotoları da koy buraya amaaa taam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes gonderirse koyacagim insallah :)

      Sil
  8. Kış ile ilgili bir şey yok burada . Baya yoksun her şeyden. Serbest çalışsam olur mu hediye konusunda :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy deme :( Inci gız sen bunu Sedaya diyivecen gari :):)

      Sil