Mutluluk Postası - 3K Hatırası

Merhabalar,
Mutluluk Postaları çoktan yerlerine ulaştı bile. Bana gönderildiği ve benim bulabildiğim kadarıyla hediyelerin fotoğraflarını paylaşıyorum sizlerle.
Fotoğraflayan arkadaşlara özverileri için çok teşekkür ediyorum. Maillerine dönüş yapamadığım için özrümü ileteyim buradan onlara.
Yüz yüze iletişim kurmanın bile çok zor olduğu günümüzde sanal ortamdan bir etkinlik organize etmek pek de kolay olmuyor açıkçası. Elbette iletişim kazaları ve aksaklıklar olabiliyor. Size pek yansıtmasam da etkinliğin arka planında durum böyle :)
Neyse ağzımızın tadı bozulmadan mutluluk postalarına geçelim hemen :)

İrem Çakır'dan 



Meryem Çandır'dan



Zehra Karabacak'tan



Kozmo Kitap'tan



Şule Uzundere'den


Bi Poşet Kitap'tan
Detaylı yazı için tık tık


Sümeyye Büşra Ayrancı'dan




Hatice Çakıcı'dan



İnci D.'den


Seda Aytaş'tan



Suna Karakuş'tan
Z.Hanım'dan


Kocaman.mg'den




Siyah Anne'den

Esra Hanesus'tan



Fatma Yüksel Çamur'dan



Papatya Sultan'dan



Caz Çiçeği'nden



Bahar Yıldızı'ndan
Detaylı yazı için tık tık




Müge Ç.'den 





Bendenizden :)





(Bi Poşet Kitap ve Bahar Yıldızı! Fotoğraflarınızı kullandım kızlar, umuyorum sorun olmaz sizin için :)

Paketleri görünce dedim ki "İçimizde ne cevherler varmış meğer!" :) Emeklerinize sağlık arkadaşlar. Mutluluk Postaları yine gittikleri yerlere mutluluk götürdü, yeni yeni dostluklar kazandırdı bizlere. Katılan arkadaşlarıma beni yalnız bırakmadıkları için bir kez daha teşekkür ediyorum. Bir Sünnet-i Seniyye'yi gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadık sizlerle. Nasipse yeni etkinliklerde görüşmek umuduyla. Evinizden, gönlünüzden mutluluk hiç eksik olmasın :)

♥ 





10 yorum:

  1. Hepsi nasıl güzel görünüyor yaa hepimizi mutlu ettin valla Heybemdeki Huzurcum :)

    YanıtlaSil
  2. Ha bi de şey katılan arkadaşlar okuduğu kitapların yorum linkini bana göndermeyi unutmasınlar lütfen :) biposetkitap@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bunlar ne güzel paketler ne güzel hediyeler. Fotoğraflara baktıkça bile mutlu oluyorum. Çok güzel bir olaya aracı oldun. Kendi adıma sana teşekkür ederim. Umarım 2016 senin için her şeyin yolunda gittiği bir yıl olur. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  4. "Etkinliğe katılsam mı?" diye düşünmekten etkinlik vakti geçti. Sabır gerektiren güzel bir etkinlik, yüreğinize sağlık. Not 2'den olunsuz durum çıkarmamalıyız di mi :)
    Rabbim işlerinizi rast getirsin.

    YanıtlaSil
  5. Bizi MUTLU ettin Allah(c.c) de seni mutlu etsin:))))

    YanıtlaSil
  6. ne tatlı bir post olmuş bu. :) bir de kış günlüğü ve çocukluğun soğuk geceleri çok iyi kitaplar yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy ne hoş fotoğraflar bunlar ♥ Gerçekten harika bir etkinlik oldu. Emeğine sağlık tatlım benim ♥ Daha nice güzel etkinliklerinde bulunabilmek dileğiyle ♥

    YanıtlaSil
  8. benim gönderdiğim paketi göremedim :( guzel bir etkinlik oldu tesekkurler emeklerin icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimi yine göremedim :(
      http://kozmokitap.blogspot.com.tr/2015/12/3k-mutluluk-postas.html

      Sil
    2. Fotoğraflarınız eklendi Müge Hanım... Teşekkürler

      Sil