Hatıra Kumbaram #5

Merhabalar,
Mutluluk Postası Hediyeleşme Etkinliği'nde eşleştiğim ikinci arkadaşım dünyalar tatlısı Bahar Yıldızı olmuştu. Yıldız'ın şirin postası geleli neredeyse 1 hafta oldu ancak ben henüz paylaşabiliyorum sizlerle.

hediye paketi

Yıldızcığım açmaya kıyamayacağım güzellikte paketler hazırlamış benim için. Elim ayağım birbirine dolandı sevinçten. Nasıl açacağımı bilemedim inanın :) Nasıl emek vermiş benim güzel arkadaşım. Bir de benim paketlerimi över, sanki kendisi az maharetliymiş gibi :) Ama ben onun kadar güzel fotoğraflayamıyorum maalesef. Beni affeder umarım kendisi :)




Bizim konseptimiz 3K'ydı değil mi? Neler göndermemiş ki Yıldız. Bir sürü mutluluk sığdırmış paketlere. Sımsıcak bir kış hikayesi "Böğürtlen Kışı", bitki çayı kupası, yıldızlı minik kalemlik, minnie'li post-it, taçlı kurşun kalem, mini mini kavanozlarda kahveler, daha neler neler göndermiş bu tatlı kız bana.


Bir de ismime özel kitap ayracı tasarlamış bana güzel grafik tasarımcı hatun :) Renklerine, desenlerine ve tabii ki isimlerine ba-yıl-dım! :)


Hobi malzemesi takviyesi de yapmayı ihmal etmemiş tabii. Geçenlerde yaptığı kavanozlarda kullandığı tekniği sorunca hemen bana da formülünü yollamış sağ olsun. Ne gönlü geniş arkadaşım var benim :)


Mutluluk postan evime mutluluk, gönlüme huzur getirdi zarif kız... Ellerine, emeklerine sağlık, kesene bereket. Beyaz yuvandan huzur hiiiç eksik olmasın e mi? :-*

9 yorum:

  1. Ne güzel hediyelermiş güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel gerçekten. Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  3. Ayy hepsi nasıl özenli ayraçlara bittiimm kavanozlar da çok tatliş ♥_♥

    YanıtlaSil
  4. Paketler ne kadar şık. Hediyeler de çok hoş

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar da ciciler güle güle kullan canım :) Böğürtlen kışı çok güzel bir kitaptır :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok tatlı gözüküyor. Özellikle kitap ayraçlarına ve küçük kavanozlara bayıldım:)

    YanıtlaSil
  7. Gül'e Gül'e kullan . Biliyormusum bu 3 K içinde dahil olan Kupa nın bardak olarak kullanılan Kupa degıl de yarışmalarda kazanılan Kupalardan oldugunu sanmıştım ilk 3 K yazısını Gören'e kadar :))))) ben deniyordum Allah Allah Kupa'yı nerden bulacaklar ;)))

    YanıtlaSil
  8. Hediyelerin paketleniş şekline bayıldım. Sayenizde güzel hediye paketi nasıl yapılır öğreniyorum. Hediyelerin de çok güzel. Umarım hepsini iyi günlerde kullanırsın.

    YanıtlaSil
  9. Canım Esram ♥ Ne güzel fotoğraflayıp yazmışsın.. Bir parça mutlu edebildiysem ne mutlu bana .. Harika bir etkinlikte.. emeğine, yüreğine sağlık. Sevgiyle öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil