Hatıra Kumbaram #4

Ne kısmetli insanım aslında ben yahu! Nankörlük ediyorum oysa, çok nankörlük ediyorum... Mutluluk Postası Etkinliğinde eşleştiğim Sevgili Bi Poşet Kitap'tan geldi bu güzellikler de :) Kargo poşetini açtım, bende bir heyecan sormayın. Bu yeşil çanta beni mest etti doğrusu. Tüm sabrımla (!) paketi açmadan önce en doğru kareyi yakalamaya çalıştım.
Vee işte açabilirim. O da ne! Özenle paketlenmiş 3 kutu daha... Onlarla da birkaç poz alalım diyorum ama heyecanın dozu giderek artıyor.
Ahh nihayet kavuşuyorum cicilerime:)
Uğultulu Tepeler'i okumamıştım ve ilk kez "20 kış temalı kitap" yayınında rastlamıştım. Kapak tasarımı da bir harika. Elimdeki kitabı bıraktıracak derecede cezbediyor beni kırmızısı :) Kupanın şirinliğine ise diyecek bir söz bulamıyorum. Örgü kılıflı kupalar hep ilgimi çekerdi de bir denk getirip alamamıştım. Pek sevindim, sıcacık oluverdi içim birden :) Kahvelerimse çeşit çeşit, minik de bir Sarelle çıktı minik çantadan :) Yok yok, bu kız gerçekten çok zarif... Ve son ince dokunuş: Küçük Prens'li not kağıdı. Elimden bırakamadım uzun müddet :) Küçük Prens sevgimi duyunca, bu sevimli paket Küçük Prenssiz eksik kalır demiş benim sevgili arkadaşım.

Paketi alınca teşekkür etmek, bu vesileyle biraz da muhabbet etmek için aradım sevgili Bi Poşet Kitap'ı (İsmini vermemden rahatsız olup olmayacağını bilmediğim için böyle hitap ediyorum :). Biraz da çekinerek aradım tabii. Yalnızca kargo formalitesinden vermiş olabilirdi bana iletişim bilgilerini. Ama benim de huyum işte ne yapayım. İlla etkileşime geçtiğim birinin sesini duyacağım, sevincimi böyle paylaşacağım :) Neyse efendim, cıvıl cıvıl bir ses açtı telefonu. Bir müddet sohbet ettik, daha doğrusu ben sevgili hukukçu arkadaşımın çalışmasını sabote ettim. Avukatlık mesleğiyle ilgili düşüncelerimle de kafasını karıştırdım birazcık :) Çok keyif aldım ben sohbetimizden. Umarım Bi Poşet Kitapçığım da benden aynı olumlu elektriği almıştır :)

Son derece özenle, sevgiyle hazırlanmış Mutluluk Postası için Bi Poşet Kitap'a çok teşekkür ediyorum. Her bir hediyeni ayrı ayrı çok sevdim canım. Bu postanın güzel bir arkadaşlığın başlangıcı olacağına gönülden inanıyorum. Hukukla olan mücadelende de şimdiden başarılar diliyorum sana zarif bayan :) Her şey gönlünce olsun...

6 yorum:

  1. ahahah esasında yeni uyanmıştım sesim bi tuhaf çıkacak diye korkarak konuşuyordum :D beğenmene çok sevindiim ne güzel de çekmişsin öyle :) paketleri öyle bir bantladım ki, hazırlarken yanımda bulunan arkadaşım "artık bi ayı saldırısına uğramazsa açılmaz herhalde" demişti :D tabi benim içime sinmemişti hala ama sağ salim ulaşmış çok şükür :) hepsini güzel günlerde kullann^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok ses gayet tatliydi:)
      Arkadasin da cok matrakmis, hani hakki da vardi zor actim :D
      Kullanmaya basladim bilee;)

      Sil
  2. Ne harika bir paket, güle güle kullanın/için/okuyun :)

    YanıtlaSil
  3. Senin paketlemelerinden sonra Bi Poşet Kitap'ın paketlemesine de hayran kaldım. Ne kadar özenli ve güzel görünüyor. Uğultulu Tepeler güzel bir klasik kitaptır. Umarım severek okursun. Hediyelerini iyi günlerde kullanmanı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten pek tatliydi paketleri, acmaya kiyamadim :)
      Cok tesekkur ederim, okumak icin firsat kolluyorum :)

      Sil