Hatıra Kumbaram #3

Blogumda bir hediyeleşme etkinliği olduğunu görünce katılmak istediğini söyledi benim nazik arkadaşım Hanesüs.. Ama bir şartı vardı, paketlerden biri banaydı. Ne zamandır hediyeleşemiyorduk  kendisiyle. E tabii bana da bahane oldu, seve seve kabul ettim ben de :) Yine 3K konseptinde olsun dedik hediyelerimiz. Hanesüs durur mu? Adı 3K ama geldi bana yine kocaman bir paket. Kendisi ise hala çok bir şey göndermediğini iddia ediyor. Anlamıyorum ki ben Tekirdağ'daki kuryeler falan mı cömert? Bu takviyeleri onlar mı yapıyor yoksa? :-P

hatıra kumbaram


Hediyelere geçmeden önce Esra'dan bahsetmek istiyorum biraz sizlere. 2014 yılının ekim ayında tanıştık kendisiyle. Bir blog keşif etkinliği düzenlemişti o sayede keşfettim blogunu. Bir kırtasiye alışverişi yazısına bıraktığım yorum vesilesi ile de tanışmış olduk. Kinder Sürpriz Smurfs-2 serisinden Şirin Babası ve Şirinesi eksikti. Bundan da bahsediyordu yazısının bir köşesinde. Benim de Gargamel ve Bebek Şirinim eksik olunca takas teklifinde bulundum kendisine. Daha sonra mailleşmelerimiz başladı. Sonra uzun whatsapp yazışmaları, uzun telefon konuşmaları :) Sonrasında da Ankara-Tekirdağ arasında kargo trafiği tabii :) Güzel bir dostluk başladı aramızda. Pek çok ortak noktamız vardı. İkimiz de küçük şeylerle mutlu oluyor, hobiyle ilgileniyor, Şirinler ve Küçük Prens seviyor, kırtasiyeye bayılıyorduk. Dolayısıyla konuşabileceğimiz pek çok sohbet konusu vardı ilk etapta. Ancak bizim bu noktada konuya hiç ihtiyacımız olmadı. Birbirimizi hiç görmeden, kilometrelerce mesafeye rağmen en yakın sırdaşlardan oluverdik birbirimize. Hayallerimizi anlattık, hayal kırıklıklarımızı bazen de. Kalbimizi açtık kısacası. Şimdi dönüp bakıyorum da iyi ki ben böyle atak bir insanım da böyle bir teklifte bulunmuşum. İyi ki Esra da burası sanal alemdir aman kaçırılırım, organ mafyasının eline düşerim falan dememiş, geri çevirmemiş teklifimi :) İyi ki güvenmişiz birbirimize. Her daim yanımda olmasını temenni ettiğim çok özel insanlardan Esra. Her zaman en az onun kadar naif, onun dilinden anlayabilecek, onu hayal kırıklığına uğratmayacak insanlarla karşılaşmasını diliyorum tüm kalbimle...

Bu duygusal konuşmaya son veriyor vee hediyelerime geçiyorum. Bir kere Esra'nın kendine has çok özel bir paketleme yöntemi var. Türlü türlü paket yapıyorum ama Esra'nınkilere imreniyorum inanın. Elinizi neye atsanız minik bir notla karşılaşıyorsunuz. Hediyeler sizinle konuşuyor bir nevi :) Ben bu konuda biraz yeteneksizim. Böyle şeylere ne kadar önem versem de çoğunlukla unutuyorum not ayrıntısını. Bu da Esra'nın samimiyeti, içtenliği :)


Küçük Prens ajandası, vintage bir kupa, rengine hayran olduğum bir şiir kitabı, kalemler, post-itler, pasta şablonları, ne zamandır almak istediğim bir buzdolabı saati, hazır tatlılar, kahveler, daha neler neler... Buzdolabı saatini görünce şaşkınlığımı gizleyemedim. Evimde henüz saat yoktu ve duvara çivi çakmamak için küçük bir mıknatıslı saatin yeterli olacağını düşünüyordum. Bu kızın bir de böyle bir özelliği var biliyor musunuz? Altıncı hisleri ciddi anlamda çok kuvvetli. Mesela, hakkında bilgi sahibi olmadığı, yalnızca fotoğrafını gördüğü biri için öyle sağlam tespitlerde bulunur ki ağzınız açık kalır. Bu durum bazen beni korkutmuyor değil hani :)

Esracığım tekrardan çok teşekkür ediyor, yazıyı bu kadar geciktirdiğim için özür diliyorum. Kesene bereket. Keyifle kullanacağım hepsini. Ama Küçük Prens ajandasını kullanmaya kıyabilecek miyim emin değilim söyleyeyim şimdiden :) Kahvenin son tüketim tarihi geçmeden bir an önce Ankara'ya bekliyorum seni. Bak bir önceki paketi bitirdim, bunu da sensiz bitirmeyeyim. Ama benimkiler köpüksüz oluyor biraz. Sorun olmaz senin için değil mi? :) 

6 yorum:

  1. yaa o süresiz ajandayı ben de geçen D&R da gördüm müthiş bir şey yaa :) hepsi çok güzel görünüyor güle güle kullaann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben daha keşfedemeden göndermiş Esra sağ olsun ama müthiş bir şey cidden :)

      Sil
  2. Hediyeleşme yazıları okumaya bayılıyorum Hediyeleri benimmiş gibi mutlu oluyorum. Hepsi çok güzel.Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  3. Dostluğumuz samimiyetin bir köpükten daha afilli :)
    Ya kaç parça şey var :( sınırlı tut demistin yoksaaa :))))
    Ben de senin yaptığın deftere kıyamadım hala duruyor bir yerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok sevindim buna. Saklıyorsun demek :)
      Hala birkaç parça şey diyor yaa :)

      Sil