Hatıra Kumbaram #2

Hayata Dair Her Şey blogunun sahibesi Sevgili Şule'nin hediyesi cuma günü çaldı kapımı. Fakat cuma günkü yoğunluğumdan ötürü (bilahare anlatacağım :) yazmaya fırsat bulamadım bir türlü. Buram buram edebiyat kokan bir paket yollamış bana Şule.


Empati'yi geçen haftaki kitap siparişimde incelemiş, son anda almaktan vazgeçmiştim. Kutuda görünce nasıl şaşırdım anlatamam size. Benim içimden geçenleri birileri arkadaşlarımın kulağına fısıldıyor bence :)


Kafka Okur'un Frida Kahlo'yu işlediği sayısı da yoktu bende. Uğur böcekli kupası, kocamaan bir paket kahvesi, ayraçları, filmleri, post-itiyle mutluluk dolu bir kutu aldım vesselam. Her şey için tekrar çok teşekkürler, kesene bereket Şuleciğim :)

14 yorum:

  1. Merhaba sizi takipteyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Senin blogun gerçekten adı gibi huzur veriyor senin her paylaşımında mutlu oluyorum :)
    Bu hediyeler mutluluk postası mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bak nasil sevindim simdi bu yoruma... Hayir canim bireysel posta bu :)

      Sil
  3. nası güzeller :) kıskandım valla ^^

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım çok güzeller :)))

    YanıtlaSil
  5. Fotoğrafları görünce sanki ben göndermemişim gibi hoşuma gitti :-) Hediyelerini güzel günlerde kullan canım. Seni mutlu edebildiysem ben daha çok mutlu olurum. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etmez mi? Hepsi çok güzeller, keyifle kullanılacak bilesin. Benden de sevgiler :)

      Sil
  6. ay harıka benımde harıka hedıyelerım geldı bende yarın sabah yola cıkartıyorum kısmetse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Hemen hemen tüm Mutluluk Postaları yola çıkmış olacak öyleyse

      Sil