"Mutluluk Postası" Hediyeleşme Etkinliği #2

Hayırlı akşamlar efendim,
Dedim ki madem çok sevildi bu "Mutluluk Postası" etkinliği, öyleyse ikincisini gerçekleştirelim biz de. Çünkü sorumlu blogculuk anlayışı bunu gerektirir :-P Bu sefer konseptimiz biraz farklı. Konsept "3K" :) Yani kitap, kahve ve kupa. Kış aylarının vazgeçilmezi olan battaniye altı okumaları için okuma aşkını körükleyecek destek paketi bir nevi:)



Gelelim etkinliğimizin detaylarına:
1- Paket içeriği;
- Adında kış kelimesi ya da kışa dair bir imge geçen yahut kış teması işlenen bir kitap. Lütfen azıcık kitap raflarının arasında gezintiye çıkın. Eminim tahmin ettiğinizden çok daha fazla kitap bulacaksınız :) 
- Kahve. Her türlüsü kabulümüz. Son kullanma tarihine dikkat! :)
- Kupa. Şöyle en sevimlisinden olsun mümkünse.

NOT: Paketimizin olmazsa olmazları bunlar. İsteyen küçük hediyeler de ekleyebilir. Ancak, "3K" ya riayet edemeyecek arkadaşlar rica ediyorum etkinliğe katılmasınlar. Zira, özene özene hazırlanan bir pakete karşılık asli unsurları bile barındırmayan bir paket almak hiç hoş olmuyor emin olun. Hiçbir katılımcıyı mağdur etmemek adına bu hususu özellikle belirtmek istedim. Darılan, gücenen olmayacağını umuyorum. Etkinlik sahibi olarak bu uyarıyı yapmakla mükellefim.

2- Kitap korsan ve ikinci el, kupa ise promosyon olmamalı.

3- Etkinliğin katılımcıları hanımlardan oluşmalı. Kargo alıcısı ve göndericisi de bir hanım olmalı. Babanızın falan iş yeri adresini vermeyin gözünüzü seveyim. Kimse kimsenin adresini umursamıyor emin olun :)

4- Katılımcılar referans olarak gösterecekleri aktif bir sosyal medya hesabına sahip olmalı.

Ben varım diyorsanız;
*Bu yazının altına etkinliğe katılma isteğinizi, 
*Blog yahut sosyal medya hesabınızın linkini,
*Size ulaşabileceğim aktif bir mail adresinizle birlikte yorum olarak bırakmalısınız.

Örnek: Etkinliğe katılmak istiyorum.
            heybemdekihuzur.blogspot.com.tr
            heybemdekihuzur@gmail.com

"Amma ukala kız, bir de örnek yazmış. Anlamıyoruz sanki cık cık cık!" demeyin sakın:( Bir katılımcı geliyor ve etkinliğe katılmak istiyorum diyor gidiyor. Blog yok, mail adresi yok. Ara ki bulasın. Etkinlikle ilgili gelişmelerden nasıl haberdar edeceğim ben sizi? Eşleştiğiniz arkadaş size nasıl ulaşacak? Bunlar bende stres yapıyor arkadaşlar yapmayın gözünüzü seveyim :)

Son olarak, etkinliği sosyal mecralarda duyurursanız çok sevinirim. Ne kadar çok katılımcı olursa o kadar eğleniriz kanaatimce :)

Son katılım tarihi 12 Aralık 2015 saat 23:59 olup eşleştirmeler 13 Aralık 2015 tarihinde kargalar sabah kahvesini içerken açıklanacaktır :) Mutluluk Postası' nın son gönderim tarihi ise 21 Aralık 2015.

Ee şimdi söyleyin bakalım kimler katılıyor? :)

Dipnot: Hayal kırıklığı insanı aktif blogcu yaparmış Sevgili Okur :)  Ee yeni nesil tecrübe işte :) Takvimde bu gün: "Bir hayalin sonu, uzun gecelerin başlangıcı..."
26.11.2015

61 yorum:

  1. Tabii ki varım. Bence bu seferki çekiliş daha güzel olacak çünkü tam sevdiğim şeyler var.
    suleuzundere.blogspot.com Mail adresim de : suleuzundere@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinle sahsi olarak hediyelesemedik, etkinlik vasitasiyla affettireyim kendimi dedim :) Katilmaniza cok sevindim. Evet bu konsept biraz daha genele hitap ediyor sanirim sevgiler :)

      Sil
  2. Vuhuu ben bu etkinliğe bayıldımm ve tabiiki katılmak istiyorum :)
    biposetkitap.blogspot.com
    biposetkitap@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle eslesirsek soz kucuk prensli bir sey ekleyecegim pakete :)

      Sil
  3. Yaşasın:) Bende varım tabikii♡
    HTC_TGCE@hotmail.com mail adresiiim
    @htctgcecakici instagram hesabım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanın Haticem gelmis. Beni cok mutlu ettin tatli kiz :)

      Sil
  4. Beni de yazın etkinlığe :)
    kelimelertukenmez.blogspot.com
    msn.meryemcandir@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin Meryem. Hay hay efendim :)

      Sil
    2. Çok heycanlandım hemen olsun istiyorum alacağım kitabı bile belirledim o kadar yani

      Sil
    3. He he laf aramızda ben de belirledim :):)

      Sil
    4. Sabırsizlanıyorum valla :)

      Sil
  5. Bende varim :)
    Instagram :sunakrks
    karasuna22@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ikinci etkinligi en cok bekleyenlerden biri sizdiniz sanirim. Hos geldiniz :)

      Sil
    2. Evettt ben de geldim.hediyelerin konsepti tam benlik.sevdigim 3 sey acaba icinde bir de cd mi olsaydi yani muzikte.o zaman en sevdiklerim olurdu.mail adresim soketalasem-2011@hotmail.com heyecenla eslestirmeleri bekliyorum.cok opuyorum

      Sil
    3. Hoş geldiniz Zehra Hanım :)
      Cd'yi ben de düşünmedim değil fakat katılımcılara fazla yüklenmek istemedim.
      Daha epey olduğunu düşündükçe acaba bu kadar uzun bir tarih belirlemese miydim diyorum ben de:) Sevgiler...

      Sil
  6. esraaa bensiz tabi ki mutluluk postası olmaz :) hele hele kitap kahve varsa daha bir olur :)
    imrossa.blogspot.com.tr
    seda.acikgoz90@gmail.com hadi bakalım bu sefer nasıl hediyeler alacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedaciiim ben sizi etkinlik fotograflarina etikeleyip etiketlememekte tereddut ediyorum biliyor musun.. Acaba beni kirnamak icin mi katilmak zorunda kaliyorlar, manevi baski kurmayayim diye.. Boyle dusunmene coook sevindim. Her kirtasiyesever ayni zamanda bir 3k severmis sanirim. Yeni konsepti sevmeniz beni cok mutlu etti. Ben de bu sefer daha mi heyecanliyim ne :)

      Sil
    2. aaa hayır sakın öyle düşünme ben çok seviyorum bu hediyeleşme etkinliğini. tanıdığım insana hediye hazırlamak güzel ama hiç tanımadığım birini mutlu etmek apayrı :) teşekkür ederim beni davet ettiğin için :) aynen sanırım kitap ve kahve sevmek kırtasiyeseverlerin ortak bir özelliği :)

      Sil
    3. Buna çok sevindim öyleyse :)

      Sil
  7. Ben varım elbette :)

    bu tarz etkinlikler cok zor duzenlemesı takibi ama sonucları cok guzel oluyor
    Blogum
    www.obiranne.net
    mail: obiranne@yandex.com

    cok heyacanlıyımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldiniz:)
      Evet biraz mesakkatli oluyor, takip istiyor ama birilerinin fedakarlikta bulunmasi gerekiyor sanirim mutlulugu paylasmak icin :)
      El emegi etkinligini bu vesile ile bir kez daha hatirlatir, organizasyona duyuru destegiyle seve seve katki saglayacagimi bildiririm efendim :)

      Sil
    2. etkinlik için bir # belirlendi mi?

      Sil
    3. Geçen etkinlikte ben bireysel olarak #mutlulukpostasi hastagini kullanmıştım fakat etkinliği instagram üzerinden değil de blog üzerinden yürüttüğümden çok üzerinde durmadım bu sefer.

      Sil
  8. tabikii katılıyorum seve seve :) hediye almayı kim sevmez ki :)

    gmail: cookmuunutkan@gmail.com

    blogum: http://minikare.blogspot.com.tr/

    heycanla eşleştirmeleri bekliyorum hatta hediye için araştırmalara hemen başlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin Iremm :)
      Bir onceki etkinlige katilamadigin icin uzulmustun, aradim buldum seni instagramda :) E super o zaman! Soyle hevesli katilimcilar beni de heyecanlandiriyor :)

      Sil
    2. Hesiye almak kimi heycanlandirmaz :) çok teşekkürler haberdar ettiğin için.dersler yoğun biraz kaçırabilirdim yine

      Sil
    3. Rica ederim :) Hediye vermek de başlı başına bir mutluluk sebebi :)

      Sil
    4. İlk yorumumda da ikincisinde de hediye almak diye ısrarla yazmışım kendime güldüm.kelimeler de böyle yanlış anlaşılabiliyor işte 😀 ilk torumumda hiç tanımadığım birine hediye almaktan bahsetmiştim halbuki :) açıklama isteği duydum nedense :)

      Sil
    5. Dilimiz çok esnek değil mi? İkimizin yorumunda da art niyet olmadığına göre hiç sıkıntı yok bence :) Hediye hazırlamak ayrı mutluluk, kargo beklemek ayrı mutluluk ve hala heyecan dorukta. Hepimiz bu konuda hemfikiriz:)

      Sil
  9. işte geldim burdayım; ben bu işte ustayım :))) ben katılmak istiyorum...selamlar cennet yüzlüm..
    http://zehra-hanim.blogspot.com.tr/
    z.b.hanım@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy tam da Zehra Abla'nın konsepti.. Burada usta belli tabii ki :) Hoş geldin ablacım

      Sil
  10. Bende varım:) en sevdiğim üç şey bir arada olurda katılmaz mıyım.
    siyahanne.blogspot.com blog adresim
    siyahanne@gmail.com mail adresim
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ben de katılıyorum :D
    inciice.blogspot.com
    inciiceblog@outlook.com

    Sevgiler, saygılar efenim :D

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    Mümkünse ben de katılmak isterim. Önceden daha aktif olarak blog yazarken bu tip etkinliklere katılmıştım ve çok hoşuma gidiyordu. Yeni blogum ile ise hiç bir etkinliğe denk gelmemiştim. Çok heyecanlandım görünce. :))
    bubiryolculuk.blogspot.com
    bubiryolculuk@gmail.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş olmuş öyleyse :) Hemen sizi de ekliyorum, hoş geldiniz :)

      Sil
  13. Merhaba,
    Etkinliğinize ben de dahil olmak istiyorum, şevkle ve hevesle :) Bu güzel etkinlikten beni haberdar eden Z. Hanım'a da tekrar teşekkürlerimi iletiyorum. benim de heybem huzur dolsun
    mrv-gvn@hotmail.com
    kocaman.mg instagram hesabım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramiza hos geldiniz:) Biz de mutlulukla dahil ediyoruz sizi etkinlige:)

      Sil
  14. Bende katılıyorum :)
    İnstagram: Sumeyye.ayr
    Sumeyye.ayrnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Nasıl güzel ve ince bir ruha, muhabbete ve gönle sahipsin sen 😍 Yine harika bir etkinlik! Abartısız, en özel ve en güzel etkinlik olmuş. Yüreğine sağlık can insan :) Ben de varım inşaAllah :')
    Nurunrenklidunyasi.blogspot.com
    Nurylmaz11@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama senin yorumlarin beni cok mahcup ediyor ki.. Cok tesekkur ederim bu icten yorumun icin Aysenurcum :)
      Cok sevindim katilmana, sevgiler :)

      Sil
  16. Bu aralar hediyeleşmeyi ne çok istiyordum.
    Tabiki varım.
    Seve seve :)
    http://esra-ane.blogspot.com.tr/
    esraismailhale instagram hesabım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tevafuk olmus oyleyse, hos geldiniz :)
      Mail adresinizi de alabilir miyim?

      Sil
  17. En sevdiğim üçlü bir arada:)) Ben de varım!...
    http://kozmokitap.blogspot.com.tr/
    kozmokitap@gmail.com
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil
  18. Bende eksik olmayım :)
    hanesuscehersey.blogspot.com.tr
    hanesusesra@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. işte oo çok heyecanlı olan arkadaş beniim :))
    bende katılıyoruum:))
    cazciceyii.blogspot.com
    cazciceyii instagram hesabım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin heyecanli arkadas ne iyi ettin :)

      Sil
  20. güzel bir etkinlik. katılmayı isterdim ama cinsiyet uyumuyor :( üzüldüm. bol eğlenceler bol heyecanlar yinede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef delemeyecegimiz bir kural.. Cok tesekkurler :)

      Sil
  21. Tabiki katılmak istiyorum, harika bir etkinlik olmuş :))
    sabahserinligi.blogspot.com
    karganinmaili@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Ben de katılmak istiyorum (:
    tubaylmz01 instagram hesabım
    tuba_yilmaz_90@outlook.com mail adresim

    YanıtlaSil
  23. Canım arkadaşım bende bu güzel etkinliğe katılmaktan mutluluk duyacağım ♥

    YanıtlaSil
  24. Ayy mailimi yazmayı unutmuşum..
    baharyildizi.blogspot.com.tr
    yldzcln@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin Yıldızcıģım çok mutlu ettin beni :)

      Sil