"Hoş Geldin Sonbahar!" Etkinliği Hediyeleri

Merhabalar,
Geçenlerde Ebruli Günler bloğunun sahibesi Ebru Abla'nın düzenlediği "Hoş geldin Sonbahar!" adlı hediyeleşme etkinliğine katılmış ve Ebru Abla ile eşleşmiştik. 2 gün önce hediyelerim elime ulaştı. Ancak telefonumun şarjının bitmiş olması sebebiyle ve mesai bitene kadar meraktan çatlayabilirim korkusuyla paketlerini fotoğraflayamadan hediyelerimi açmak zorunda kaldım.

İşte tatlı hediyelerim :)
Ebru Abla da benim gibi Küçük Prens hayranı olduğundan muhtemelen sevinçten çıldıracağımı düşünerek bu çantayı almış bana :) Pek sevindim pek...

Bir de elleriyle mis kokulu taşlarından yapmış bana. E tabii salonumun baş köşesine koydum ben de hemen :)
Bir de çok sevdiğim Damak çikolata vardı ki pakette, onu da açlığıma yenik düşüp mideye indirmiş bulundum. E saat 16:00 açlık krizlerim tutmuştu ne yapayım :) Güzel hediyeleri için Ebru Abla'ya çok teşekkür ediyorum.

Bunlar da benim gönderdiğim paketler. Klasik Esra paketlemeleri işte :)




Bol hediyeli günleriniz olsun efendim :) 

14 yorum:

  1. hepsi çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu günlerde kullan güzel kalpli arkadaşım.. Ama ben her şeyden ziyada o klasik esra paketlemeleri'ne bayılıyorummm! Ayyy harika bir sunum, harika hediyeler ve harika paketlemeler.. Ne kadar zarifsin Esra ♥ Bayıldım gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, güzel sözlerin beni çok mutlu etti. Daha güzelleri senin olsun arkadaşım :)

      Sil
  3. Hediyelerin hepsi de gerçekten çok hoş.. Güle güle kullan.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullan Esracım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey için tekrardan teşekkürler Ebru Abla. Sevgiler :)

      Sil
  5. Çok güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Küçük prensli olan her şey benim olsun istiyorum :( öyle de bir açgözlülük benimkisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlünden geçen tüm Küçük Prensli objeler senin olsun öyleyse :)

      Sil
    2. vuhuu bu ne güzel bir dilek ^^

      Sil