Hobini Anlat!

hobini anlat


Havadisler art arda geliyor. Yine ben! Etkinlik söz konusu olduğunda tek rakibim Türk Hava Yolları :-D 

Eski blogum döneminden beri aklımda olan yalnız bir türlü hayata geçiremediğim bir proje "Hobini Anlat!". Bir hobici olarak en büyük sıkıntılarımdan biridir bilmediğim bir teknik hakkında derli toplu ve pratik bilgiye ulaşabilmek. İşte bu sebeple bu proje ile blogumda pek çok hobi tekniğini bir araya getirerek hobiseverlere bir nevi el işi rehberi oluşturmayı planlıyorum. Tabii ki maharetli arkadaşlarımın katkılarıyla. Bu etkinlik kapsamında bu cumadan itibaren her cuma blogger arkadaşlarımın blogum için hazırladığı el işi tekniklerine ilişkin deneyimlerini içeren yazılarını paylaşacağım. İlgilileri için faydalı olacağına, hobi blogları arasında da etkileşime vesile olacağına inanıyorum. Desteklerini esirgemeyen, olumlu dönüşleriyle bana cesaret veren tüm arkadaşlarıma buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. Aldığım olumlu dönüşlere bakılırsa uzun soluklu bir yazı dizisi sizi bekliyor :)
*Mixed media
*Scrapbook
*Quilling
*Tığ işi
*Örgü
*Eva
*Hama 
konularında yazmak isteyen arkadaşlar bana heybemdekihuzur@gmail.com adresinden ulaşabilirler. 4 Aralık Cuma günü ilk yazımız yayında olacak. Takipte kalın! :)

13 yorum:

  1. Hayırlı olsun, çok renkli ve faydalı bir çalışma olacağına şüphem yok, katkı sunabilirsem ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol İkbal Abla, emeğine saglık. Yardımların için çok tesekkur ederim. Çok heyecanlıyım açıkçası :)

      Sil
  2. Harika bir etkinlik olacak canım sabırsızlıkla bekliyorum o güzel yazıları ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim destegin icin cok sag ol :)

      Sil
  3. Heyecanla ve merakla bekliyorum. :) [SABIRSIZIM]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilginizi cekmesine sevindim :)

      Sil
    2. 3 Gün var ama benim sabırsızlığım yüzünden o 3 gün geçmez şimdi :) tüh nasıl geçicekşimdi bu 3gün :D

      Sil
    3. Ayni dertten bende de var :):)

      Sil
  4. Merhaba bende blogunz u takibe gelmistim ki boyle bir guzellik ile karsilastim cok mutlu oldum bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, ben de ugrayacagim :)

      Sil
  5. güzel bir etkinlik ancak ben yetenekli değilim bu konularda ama yazıları bekliyorum :) sizi takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz biraz istek biraz malzeme ve bolca yonergeyle yola cikip bir seyler ortaya koyuyoruz. Umarim sizi de ilginizi cekecek bir teknikle bulustururuz :) Ben de blogunuzu ziyaret edecegim. Sevgiler

      Sil