Kitap Alışverişi / Kitap Yurdu

Uzun zamandır Kitap Yurdu 'ndaki alışveriş sepetimi doldurup doldurup boşaltıyordum. Hatta bir ara coşup 200 tl'ye bile çıkmıştım. Öyle bir kitaba susamışlık yani :) Neyse ki maaşı alır almaz siparişi verdim de rahatladım.

Gelelim sevgili kitaplarıma...

kitap alışverişi


Bol Kafka'lı bir sipariş oldu. Aforizmalar, Açlık Sanatçısı, Akbaba, Milena'ya Mektuplar... İtiraf etmeliyim ki ilk olarak Milena'ya Mektuplar'ı okuyacağım. Mektup türünün sıcaklığını hissedesim var sanırım.

John Green- İlk Aşk (19 Başarısız Denemeden Sonra)...
İsmi bile beni gülümsetmeye yetiyor bu kitabın. Bakalım okuyunca da aynı hissi uyandıracak mı?

Cemal Süreya - Sevda Sözleri...
Her kitap alışverişine bir şiir kitabı sıkıştırma gayretindeyim. Cemal Süreya da bunun için gayet iyi bir seçim bence.

kitap alışverişi

Tarık Tufan / Ve Sen Kuş Olur Gidersin, Bir Adam Girdi Şehre Koşarak...
Kitapların ismindeki gizli hüznü fark ettiniz mi? Adeta sonbahar kokuyorlar bana.

Tolstoy / Ateşi Kıvılcımken Söndürmeli...
Evet, bu sonbahar öykü okuyasım varmış benim. Anlaşıldı :)

Sarah Bakewell / Nasıl Yaşanır ya da Bir Soruda Montaigne'nin Hayatı...
Kitap Yurdu'nun ikili fırsatlarından biriydi. Ödüllü bir biyografi olması ve denemenin babasının hayatını anlatması sebebiyle ilgimi çekti.

2015 Yazarlar Ajandası
Tam da 2015 biterken :):) Methini çok duydum, elimde bulunsun istedim. Ne yapsaydım :)

Vee son olarak Notos...
Borges'i inceliyor bu ay. Okumak için fırsat kolluyorum.

Sipariş toplamı 117 tl tuttu. Ancak, dergi siparişlerimden biri olan İtibar Dergisi temin edilemediğinden tutarı adıma alacak çeki olarak düzenlendi. Dergime ulaşamamış olmak içimi burkmadı değil. E bir tane olsun ayraç beklerdim bir de tabii. Bu olmadı Kitap Yurdu :)

Yazıma da siniyor mu yorgunluk bilmiyorum ama inanılmaz yorgunum. 4,5 günlük tatilden önce yarın sabah iş yerindeki tüm işlerimi bitirmeliyim. Malum haftasonu nişan var, bi koşu Isparta'ya gidip geleceğim seçimden önce. Bu sebeple hatta tüm işlerimi bitirmeliyim. Gelecek hafta için kafamda güzel projeler var. İşleri biriktirmemeli. Haydi kalkayım ben. İyi geceler hepinize...



6 yorum:

  1. Tolstoy / Ateşi Kıvılcımken Söndürmeli kitabını merak ediyorum :) Blogumun 3.yılı dolayısıyla kitap - kırtasiye çekilişim var beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ediyorum acikcasi :) Bakiyorum hemen :)

      Sil
  2. Okuduktan sonraki yorumlarını da muhakkak paylaş olur mu? Yazarlar Ajandası'nı bende aşırı merak ediyorum beğenirsen almam için bir gerekçem daha olur :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacagim insaallah. Onu da inceler, yorumumu eklerim bloga :)

      Sil
  3. Eğer mektup türünü seviyorsan Victor Hugo'nun Nişanlıya Mektuplar kitabını tavsiye ederim. Her bir sayfasını zevkle aşka gelerek okumuştum.

    Yazarlar ajandasını ben Kitap Yurdu'ndaki birikmiş puanlarımla aldım ama kullanmıyorum. istediğini bilseydim ben sana gönderirdim :-)

    Maalesef ben pek şiir sevmiyorum. Senede 2-3 şiir kitabı ya okurum ya okumam.

    Ateşi Kıvılcımken Söndürmeli kitabını ilk kez duydum. Halbuki okumasam bile yazarların kitaplarının isimlerini bilirdim. demek ki gözümden kaçmış.

    Hediye ayraç ve kahve konusunda sanırım en iyi site Okuoku.com. Hiç o siteden alışveriş yapmadım ama sırf bu hediyeleri için bir kez deneyeceğim. Kitap Yurdu'nu çok seviyorum bu ay yaptığım 80 küsurluk alışverişe hiçbir şey koymamışlar. İnsan küçük jestler istiyor :-)

    İyi okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için tesekkur ederim oncelikle:)
      Nisanliya mektuplari ilk firsatta edinecegim oyleyse.
      Cok incesiniz:) Yazarlar Ajandasi elimde bulunsun istemistim. Tamamen meraktan:)
      Şiir severim ben. Iyi gelir bana :)
      Acikcasi ben de boyle bir kitabin varligindan haberdar degildim alana kadar. Yalniz bu kadar genis bir yazar-eser ismi haznesine sahip olmaniz da cok imrenilesi:)
      Degil mi ama insan kucuk hosluklar bekliyor. Tevafuk oldu ben de bir sonraki alisverisimi okuoku.comdan yapmayi dusunuyordum. Babil.com da comert sitelerden.
      Cok sag olun size de keyifli okumalar, sevgiler :)

      Sil