Mutluluk Postası Hatırası

Merhaba,
Öncelikle herkese hayırlı bayramlar diliyorum :) Bu 'kanlı güne (!)' ortak olmak istemeyenler beri dursun, rızasını Allah'tan umarak, bu kutlu emre itaat eden herkesin kurbanlarını Rabbim kabul etsin, hakkıyla yerlerine ulaştırmayı nasip etsin inşaallah..

Yazın rehaveti mi dersiniz, yeni bir düzene alışmanın telaşesi mi bilmiyorum ama blogu çok ihmal ettiğim kesin. "Ne yapıyorsun peki?" derseniz sanırım "Büyüyorum" :) İlk kurbanımı kestikten ve ilk bayram harçlığımı verdikten sonra bunu kesinkes anlamış bulundum. Büyümek, biraz da sosyal rollerden kaynaklanan bir durum. Yoksa, ben hala kaybettiği minnak defterini bulunca "Hiiii nerdeydin seen?" diye refleks olarak öpen, değişik hobi malzemeleri bulunca gözünden kalpler çıkan, Küçük Prens' in ölüm sahnesinde hıçkırıklara boğulan bir kız çocuğuyum. Çocuğum da olsa sanırım bu gerçek değişmeyecek :)

Yazımın asıl konusuna dönecek olursak, etkinliğin başından beri bir hatıra yazısı oluşturma niyetindeydim. Etkinliğimize katılan arkadaşların gönderdiği, benim ulaşabildiğim fotoğraflardan bir derleme yaptım. Gözümden kaçan bir fotoğraf olduysa hatırlatırsanız derhal eklerim. Mutluluk Postası, adına yakışır şekilde çaldığı her kapıya mutluluk götürdü sanırım. Aldığım olumlu dönüşler, Mutluluk Postası ekibinin giderek büyüyeceğinin habercisi :) Katılan tüm arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür ediyor, sizleri Mutluluk Postalarımızla baş başa bırakıyorum. En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle :)
 

Bendenizden :)






Ayşenur Yılmaz' dan




Öylesine Biri' nden




Acemi Blogger 'dan




Sinem Ersoy' dan





Z. Hanım' dan 





Ebruli Günler'den 





Zehra Karabacak'tan





Hülya Kutlubay' dan





Seda Açıkgöz' den




Şule Uzundere' den





S. Özlem Uçar' dan




Şal Perisi'nden




İnci D.' den 










23 yorum:

  1. Bayramın mübarek olsun güzel kardeşim.Ben bu etkinliği nasıl kaçırdım bilmiyorum oysa ne çok severim küçük mutluluklar postalamayı kısmetse bir sonraki postaya kaldık.Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım sağ olasın, senin de bayramın mübarek olsun. O sıra telaşelerin vardı, beni kırmamak için kendini sıkıntıya sokma diye özel olarak haber vermedim. İnşaallah bir dahaki postada senin de olmanı çok isterim. Ben de seni çok seviyorum Züleyha ablacığım, öpüyorum kocaman :)

      Sil
  2. Ben kendi adıma bu hediyeleşme etkinliğinden çok hoşlandım. Bir dahaki sefere de katılmak isterim. Emeklerin için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun Şule Hanım :) Bu olumlu dönüşler beni ne kadar memnun ediyor bir bilseniz..

      Sil
  3. Çok güzel hediyeler alınıp verilmiş ama ben üzüldüm böyle bir etkinliği kaçırdığım için tekrarını en kısa zamanda bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki Mutluluk Postası ekibine sizi de dahil edelim öyleyse :)

      Sil
    2. eveet kesinlikle ben de katılmak isteriim :)

      Sil
  4. Ama yaa ben de istiyorum bir sonraki ne zaman? 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz bir tarih kararlaştırmadık, yeni bir konsept belirlediğimizde buradan duyururum :)

      Sil
  5. Cıvıl cıvıl... Bayram gibi..:) Bayramınız kutlu olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nahide Hanım, size de hayırlı bayramlar :)

      Sil
  6. Hepsi birbirinden harika hediyeler keşke benim olsaaa :P :D Bayraminiz kutlu olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sizin de bayramınız kutlu olsun :) Bir sonraki etkinliğimize katılarak siz de bu cici hediyelere sahip olabilirsiniz mesela ;)

      Sil
  7. Etkinlik için çok teşekkür ederim .Tatlı bir heyecandı.Oğlum bile heyecana katıldı, alışverişe benimle çıktı.Postam gelince de ; erkek çocuklara yönelik olarak ta yapılmasını istedi.malum kırtasiye malzemeleri çok süslü:)başka etkinliklerde görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için ben teşekkür ederim Zehra Hanım:)
      Keşke, öyle bir imkanımız olsaydı. Lakin, katılımcılarımız tamamiyle bayan olsun dediğimiz için bu pek mümkün değildi. Eminim, o da pakette hoşuna gidecek şeyler bulmuştur. Sevgiler :)

      Sil
  8. Hepsi bir birinden güzel etkinlikler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ahh daha yeni yorum yazabiliyorum... O kadar memnun kaldım ki her şey için çok teşekkür ederim. Diğer etkinlikleri sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah yenilerini de yapmak kısmet olur Sedacığım :)
      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim tatlım. Sevgiler :)

      Sil
  10. Merhabalar. Herkesin hediyesi pek bir cici rengarenkmiş güle güle kullanılsın :) Bende bir hediyeleşme etkinliği düzenledim. Katılmak isteseniz beklerim. http://ebruli1907.blogspot.com.tr/2015/10/welcome-autumn-hediyelesme-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  11. http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/10/bloglar-aras-paylasm-etkinligi.html
    Canım böyle bir etkinlik başlattım :) Yazını G+da paylaştım :) Ne kadar paylaşırsak o kadar büyürüz :) Sende arkadaşlarının yazılarını paylaşarak blogger dostlarına destek ol ! :)

    YanıtlaSil
  12. Bende geç görenlerdenim. Çok güzel hediyeler, paketlemeler.. Bayıldım.
    Bir daha olursa ben de katılmak çok isterim. :)

    YanıtlaSil