Şimdi Senden Vaz mı Geçmeli?

Şimdi senden vaz mı geçmeli?
İnat edip, yola devam mı etmeliyim?

adalet tokmağı


“Hayırlısı olsun” duasıyla yola çıkıldığında, olanın hayırlı olduğuna inanıp, ötesini istememek midir hayırlı olan?
Yoksa, bu duayı dilimizden düşürmeden ötesine gayret etmeye devam etmek mi?
Bilmiyorum.
Kafam ziyadesiyle karışık.
Zihnimin kavgasız gürültüsüz, berrak bir su gibi dingin halini yakalayabilecek miyim bir gün sahiden?
Yoksa, tercih yapma hürriyetin olacak kadar, seçenekler arasında bocalayacak kadar bu dünyadan nasiplenebilmiş olmak da ayrı bir şükür vesilesi midir?
Kesinlikle öyle.

Bir tarafta her hukukçunun hayali…
Diğer tarafta Ankara garantili bir meslek.
İkisinde de mesleki açıdan kendimi yetiştirebileceğim fakat biri kariyer bakımından beni ziyadesiyle tatmin edecek bir meslek. Diğeri ise ileride ummadığım kapılar açabilecek kadar önü açık.

Birinin mesuliyeti ağır, stres ise bünyeme ağır,
Diğerinin çalışma şartları diğerine nazaran rahat.

Bir yanda tek evlat olmanın verdiği duygusal hassasiyet,
Bir yanda nefsin zihne üstün gelme mücadelesi…

Bir yanda hayal kırıklıkları,
Uğruna tüketilen sıkıntı dolu saatler,
Mahkeme duvarı tabirinin vücut bulmuş hali,
Bir yanda yeni bir düzen kurmanın heyecanı…
Maviye yeşile bulanmış minnak bir ev...
Kahve, kitap ve mum kokularıyla dolu boş vakitler…
Masmavi bir camide her gün iki vakti eda etmenin tarifsiz mutluluğu…

“Olanda hayır vardır
Bulandırma öyleyse kalbini
İste ama ısrarcı olma…
Kalpleri evirip çeviren Rabbin, gönlünü doğru menzile koyacaktır
Duan hayırlısı için olsun bugün ve daima”
der ve susarım öyleyse J 
Hayırlı akşamlar hepinize

10 yorum:

  1. Sırası vardır.. Vadesi vardır... Bazen uzun sürer... Kesinlikle olanda hayır vardır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırası gelecek mi? Vadesi dolacak mı? Bilmem bekleyip göreceğiz yine sanırım :)

      Sil
  2. O ne güzel planlar yapar...o hayırlısını ne güzel de verir..Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Beklentimiz her zaman hayırlısının olması yönünde

      Sil
  3. neyle ne arasında olduğunuzu tam anlayamadım canım hukukla ilgili ama :)

    YanıtlaSil
  4. bu aralar bende özel bir durumdan dolayı sık sık hayırlısı olsun diyorum...ve ilk cümlende olduğu gibi sonu ne olursa olsun olanın hayırlı olduğuna inanalardanım...

    bu arada blogunuzu yeni keşfettim çok harika bir temanız harika bir blog adınız var...başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah sizin de gönlünüzde olan hakkınızda hayırlı olur :)
      Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için de. Tam bir mintseverimdir :)

      Sil
  5. Başıma bir şey gelmeyecekse ben bana ait olanlarının hepsi tuz buz olmuş olsa dahi, hayaller diyorum...

    Hayalleri takip etmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bana pek iyi gelmiyor be Fidan..
      Hayal etmeye bile korkar oldum..

      Sil