Mutluluk Postası Kimlere Gidiyor? :)

Merhaba arkadaşlar,
Mutluluk Postası hediyeleşme etkinliğimize katılımı dün itibariyle sonlandırdık. Etkinliğe tam tamına 16 kırtasiyesever katıldı. Başta etkinliğin hayata geçmesi konusunda benden desteğini esirgemeyen özel insan Z. Hanım olmak üzere, etkinliğe katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Umuyorum bu etkinlik güzel dostluklara ve yeni etkinliklere vesile olur.

mutluluk postası hediyeleşme etkinliği


Eveet, gelelim eşleştirmelere;

1- Şule Uzundere (suleuzundere@hotmail.com) - S.Özlem Uçar (İnstagram : @s.ozlmucar)
2- Acemi Blogger (sapyadasaman@windowslive.com) - Öylesine Biri (öylesinebiri66@yahoo.com)
3- Funda (fey87@outlook.com.tr) - Teras Tan (nazarlik2005@gmail.com)
4- İnci D. (inciiceblog@outlook.com) - Hatice Çakıcı (Htc_tgce@hotmail.com)
5- Seda Aytaş - Hülya Kutlubay (hlyktlby@gmail.com)
6- Ebruli Günler (ebruliatolye@gmail.com) - Zehra Karabacak (soketalasem-2011@hotmail.com) 
7- Heybemdeki Huzur - Ayşenur Yılmaz
8- Z. Hanım - Sinem Ersoy

Eşinize ulaşabileceğiniz adresleri bana ilettiğiniz kadarıyla yazmaya çalıştım. Eşine ulaşamayan arkadaşlar bu durumu bana yorum yahut mail yoluyla (heybemdekihuzur@gmail.com) bildirirse, ulaşmak için elimden geleni yapmaya çalışırım. 

Mutluluk Postaları'nın yola son çıkış tarihi 15 Eylül 2015. Unutmayalım :)

Vee son olarak, hediyelerinizin içeriğini ve paketledikten sonra paketini fotoğraflayıp, bana mail yoluyla (heybemdekihuzur@gmail.com) iletirseniz çok sevinirim. Zira, bir etkinlik hatırası yayını oluşturma niyetimiz var :)

Umuyorum ki, kimse kırılıp güvenmeden, ağız tadıyla bu etkinliği sonuçlandırırız. Katılan tüm arkadaşların bu hassasiyeti göstereceğine inancım tam :) Mutluluk Postası ilk kimin kapısını çalacak acaba? Merakla bekliyoruz :)

14 yorum:

  1. Öncelikle bu etkinlik çoook teşekkür ederim çok heyecanlıyım bu mutluluk paketleri için :) benim mail adresim yok sanırım hemen vereyim seda.acikgoz90@gmail.com hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için ben teşekkür ederim Sedacığım :) Mailini hemen ekliyorum

      Sil
  2. Benim eşimin mail adresi yok. İnstagramdan kendisine ulaşmaya çalışacağım ama benim de internet sıkıntım var. Eğer arada bir iletişimsizlik olursa ben 5 Eylül'den sonra internette aktif olacağım. Buraya yazayım da benim çıktığımı düşünmeyin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram'dan sorunu hallettik sanırım :) Gönderim tarihini eşinizle istişare edersiniz artık

      Sil
  3. Harika bir etkinlik olacağından hiç şüphem yoktu :) Seninle eşleşmiş olmak da ayrı bi mutluluk :') Çok teşekkürler emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşenurcuğum :) Ben de senin gibi tatlı bir kızla eşleştiğim için çok mutluyum ;)

      Sil
  4. Muhteşem etkinlik için kocaman öpücüklerimi yolluyorum tekrardan güzel bayan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci Hanım, asıl ben teşekkür ederim efendim ;)

      Sil
  5. Selam arkadasim, suan tatildeyim nete ulasmam oldukca zoor . eslestigim arkadasla ancak 7 eylulde irtibata gcebilecem, ama ona viyanadan hediyelerim olacak, etkinlikte emegi gecen herkesee tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. Selam arkadasim, suan tatildeyim nete ulasmam oldukca zoor . eslestigim arkadasla ancak 7 eylulde irtibata gcebilecem, ama ona viyanadan hediyelerim olacak, etkinlikte emegi gecen herkesee tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. Etkinlik icin cok tesekkurler:)
    Funda arkadasim bana mail adresimden ulaşırsa sevinirim mail yazdım fakat geri döndü
    Suan tatildeyim dönünce görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için ben teşekkür ederim :)
      Döndüğünüzde tekrar mail atın, ulaşamazsanız yardımcı olmaya çalışırım

      Sil
  8. hayırlı sabahlar..evet bu etkinlik heyecanlı geçiyor..dün itibariyle paketi kargoya verdim..eşi m de vermiş..gelmesini bekliyorum..nice etkinliklerde buluşabilmek ümidiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt... Tüm postaları merakla bekliyoruz :)

      Sil