Mutluluk Postası Almak İsteyen? :)

hediyeleşme etkinliği


Merhaba sevgili blog dostları,
Malumunuz eylül ayı yaklaşıyor. Eylül demek biz kırtasiyeseverler için kırtasiye demek. Pardon, 'daha çok' kırtasiye demek istemiştim :) Zira bizim kırtasiye ihtiyacımızın sonu yoktur. Gördüğümüzden göz kirası ister, kırtasiyeye yolumuz düşmüşse bir parça da olsa bir şey almadan çıkmayız.Zaten yolumuzu kırtasiyeye düşürmek için de elimizden geleni yaparız :) Kendi aldıklarımız yetmezmiş gibi kırtasiye hediyesi alınca da nasıl şen oluruz bilemezsiniz. Dedik ki bu eylülde  hiç görmediğimiz, tanışmadığımız ancak bizim gibi bu heyecanı hissetmekten mutluluk duyacak bir blog arkadaşımız için yapalım bu alışverişi, mutluluğumuz iki kat olsun böylece, Var mısınız bu çocuksu heyecana ortak olmaya? "Elbette!" diyorsanız gelin detaylara bir göz atalım.

Mutluluk Postasımızın Olmazsa Olmazları

* Defter 
* Fosforlu kalem
* Kalem kutusu 
* Post-it
* Kitap ayracı
* Dilediğiniz kırtasiye malzemeleri

Eşleştiğiniz arkadaşla bir tema belirleyebilir, o doğrultuda bir paket oluşturabilirsiniz. Örneğin; sevdiğiniz renkten, sevdiğiniz karakterden yahut sevdiğiniz şehirden oluşan ürünler. Bu tamamen sizin hayal gücünüze kalmış :)

Paket için bir limit belirlemeyi uygun görmedik. Eşinizi mahcup etmeyecek ancak ona değer verdiğinizi gösterecek mutluluk dolu bir paket olması kafi. Bu nedenle promosyon ürünler paketimizde yer almamalı :)

Peki, Mutluluk Postası etkinliğine dahil olabilmek için ne yapmalı?

1- Etkinlikle ilgili gelişmelerden haberdar olabilmeniz için Sevgili Zehra Abla'nın bloğuna ve benim bloğuma üye olmalısınız.

2- Blog sahibi olmalı yahut sosyal medyada referans olarak gösterebileceğiniz aktif bir hesap sahibi olmalısınız. Kimsenin mağdur olmasını istemeyiz öyle değil mi? :)

3- Etkinliğe katılabilmek için pembe nüfus cüzdanına sahip olmanız da bir diğer önemli şartımız :) Hayır ayrımcılık değil, pozitif ayrımcılık diyelim :) Etkinliğimize katılanlar kargo alıcısı ve göndericisi olarak bir bayan ismi vermeyi  de peşinen kabul etmiş sayılırlar. Babanın, eşin, erkek kardeşin ismini vermek yok arkadaşlar :)

4- Vee son olarak etkinliğimize  katılmak isteyen arkadaşların blog yahut sosyal medya hesabının linkini, aktif bir mail adresleriyle birlikte bu yazının altına yorum olarak bırakmalarını rica edeceğim. 

1 Eylül 2015 itibariyle etkinliğimize katılım sona erecek. Zehra Abla'nın bloğundan benim bloğumdan katılan arkadaşlar tek bir listede toplanacak olup, eşleşmeleri kura usulüyle belirleyeceğiz. Son gönderim tarihine ise 15 Eylül 2015 diyelim, hem bu sürede eşleştiğiniz arkadaşı tanıma fırsatı bulur, ona yönelik bir paket hazırlarsınız. Biz çok heyecanlayız, katılımlarınızı dört gözle bekliyoruz :)


32 yorum:

  1. Merhaba. Ben katılmak istiyorum. Hediye almaya da vermeye de bayılırım. Hele bu hediyeler kırtasiye ürünleri olursa bayılırım:-) Beni de dahil edin lütfen.

    Mail adresim: suleuzundere@hotmail.com Blog adresim: http://suleuzundere.blogspot.com.tr/

    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşüncelere sahip olabilmek ne güzel :)
      Katılımınız için çok teşekkür ediyoruz :)
      Ve hemen mini listemize ekliyoruz :)

      Sil
  2. Beni de dahil edin, lütfen güzel bayan :)
    e-posta adresim: inciiceblog@outlook.com
    blog adresim: gocebeninzihni.blogspot.com inciice.blogspot.com :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi burada gördüğüme ne kadar sevindiğimi anlatmama gerek yok değil mi zarif bayan ? :)
      Derhal efendim, seve seve ;)

      Sil
  3. Davetin için çok teşekkür ederim. Şimdiden neler gonderecegimi düşünmeye başladım. Ve tabi ne sürprizlerle karşılaşacağımı da .... 😘 byhulya.blogspot.com
    hlyktlby@gmail.com
    Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirmayip heyecanimiza ortak oldugunuz icin ben tesekkur ederim :)
      Derhal kaydediyorum listeye :)

      Sil
  4. ben de geldim .beni de kaydet kardeşşş

    YanıtlaSil
  5. çok heyecanlandım şimdi.kolay gelsin hepimize .kendime alıyormuş gibi güzel bir paket hazırlayacağım inşallah.selamlarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldiniz aramiza;)
      Yalniz mail ve sosyal medya hesabinizin adresini paylasirsaniz size daha kolay ulasabiliriz:)

      Sil
    2. selamlar.gfc zehra karabacak,mail adresim soketalasem-2011@hotmail.com.görüşmek üzere hayırlı cumalarr

      Sil
  6. Takipteyim sevgiler:)
    http://sevdicann.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldiniz, peki etkinlige dahil etmemi ister misiniz?

      Sil
    2. Canım çok isterdim Amerikadayım ben:((

      Sil
  7. Merhabalar 😊 Harika bi etkinlik olmuş :)
    Şimdiden heyecanlandım ♡
    Beni de dahil edin lütfen :')
    Sosyal medya hesabım olarak İnstagram kullanıcı adım; nurylmaz11
    Blog adresim: nurunrenklidunyasi.blogspot.com
    Gmail: nurylmaz11@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. aa bensiz kırtasiye etkinliği olmaz bence :) böyle benim gibi ıvır zıvır sever insanları bulmuşken :) beni de dahil edin bu güzel etkinliğe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedaa katılmana cok sevindim canım :) Hos geldin, hemen ekliyorum seni :)

      Sil
  9. Merhaba, iadeyi ziyaretegeldim. Etkinlik çok güzel daha önce bir heves katılıp eşleştirmetiğim kişiden ses çıkmamıştı. Buna ragmen katılmak isterim ama köyden ne vakit dönerim belli değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) Böyle bir talihsizliğin tekrar yaşanmaması için net şartlar koymaya çalıştım ancak sanal ortam olduğu için maalesef bir garanti veremiyorum :( Hediyelerin son gönderim tarihini 15 eylül olarak belirlemiştik ancak eylül ayı içerisinde gönderim yapabilirseniz, eşleştiğiniz arkadaşa da bu durumu izah edip, ona göre karşılıklı bir gönderim tarihi belirleyebilirsiniz. Bu durum sizin için uygunsa mail adresinizi de yorum olarak bırakırsanız sevinirim :)

      Sil
    2. Ben erken göndermeye çalışırım. Karşı taraf geç göndersin talebinde bulunurum artık. Bu şartla anında kabul ediyorum :)
      sapyadasaman@windowslive.com

      Sil
    3. Aramiza katilmaniza cok sevindim :) Bir aksilik yasamamaniz icin elimden gelen gayreti gosterecegim. Sevgiler :)

      Sil
  10. Selamlar. Blogunuzu takibe aldım ve bu güzel etkinliğe seve seve katılıyorum.

    Blog adresim: http://ebruli1907.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldiniz, katiminiz beni cok memnun etti:) mail adresinizi de ekleyebilir misiniz?

      Sil
    2. tabiiki. ebruliatolye@gmail.com

      Sil
  11. Merhabaa bu sevimli çekilişe katılmayı çok isteriim
    Instagram adresim @salperisi
    Htc_tgce@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şal perim hos geldiiin ne iyi ettin :)
      Hemmen ekliyorum seni :)

      Sil
  12. ben de katılıyorum blogumabandim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldiniz :)
      Mail adresinizi de alabilir miyim?

      Sil
  13. Bu etkinlikle ben de buralarda olmak istediğimi göstermek istiyorum, fakat benim çocuklarım büyük, bu kırtasiye malzemeleriyle, benim de işim olmaz.Önceki çekilişinizde de belirtmiştim kazansam bende başka birilerine verecektim. Yine de aranız da olmak güzel, Bakalım beni kiminle eşleştireceksiniz, selametle :)) nazarlik2005@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramiza hos geldiniz:)
      Bizim de yas ortalamamiz saniyorum ki 25ten asagi degildir. Ancak yasimiz kac olursa olsun kirtasiye bizim icin bir tutku :)
      1 eylulde eslestirmeleri aciklayacagim. Mailinizi ve yazilarimi takip ederseniz sevinirim. Sevgiler

      Sil
  14. Takipteyim :)) yinede benim her türlü dalgınlığıma karşı uyarırsanız mutlu olurum, iyi geceler

    YanıtlaSil