Çekiliş Sonucunda Değişiklik


Şükür ki elimi attığım işin tek seferde sonuçlandığı görülmüş şey değildir :) 17.08.2015 tarihinde çekiliş sonucunu açıklamış, asıl talihlinin Teras Tan olduğunu belirtmiş ve 19.08.2015 günü saat 18:00'e kadar mailime dönüş yapmadığı takdirde yedek talihli olan Elif Karakoç ile irtibat kuracağımı belirtmiştim. Lakin yorum kısmına mail adresi bırakılmamış olduğu için Teras Tan'ın blogunda bir yayının altına yorum bırakmak durumunda kaldım. Ayrıca Google Plus üzerinden de bire bir iletişim kurmaya çalıştım. Bu mesajlarıma ilişkin ekran görüntüleri aşağıdadır. Ne yazık ki öngördüğüm süreye kadar Teras Tan'dan bir yanıt alamadım.



Bu durumda hediyemiz yedek talihlimiz olan Elif Karakoç'a gidiyor. İyi günlerde kullanmasını diliyorum :)


Yeni yazılar, yeni havadislerle görüşmek dileğiyle :)
Şimdilik hoşça kalın...



4 yorum:

  1. Selam Arkadaşım; Bana çıkan şansı tepmişim galiba:)) İnanın görmedim. Kimse kimsenin kısmetini yemezmiş. Kısmet bana değilmiş demek. Size bloğunuzda ve hayatınızda başarılar, kolay gelsin, Şansı arkadaşımızda güle güle kullansın. Başka çekilşlerde görüşmek dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanin belirttigim sureye kadar bekledim, instagram uzerinden de aradim bulamadim sizi. Dediginiz gibi kismet boyleymis. Isterseniz hediyelesme etkinligimize de katilabilirsiniz, sizi aramizda gormekten cok memnun oluruz:)

      Sil
    2. Sizden hediyeyi alsaydım, başka birine hediye edecektim. Maksat muhabbet. Hediyeleşme etkinliğinize katılmak isterim. Size zahmet, yapmam gerekenleri yazarsanız sevinirim. Mutlu günler.

      Sil
    3. Bir onceki yazimda bu konuda ayrintili bir bilgi mevcut. Yine de merak ettiginiz hususlar olursa yardimci olurum :)

      Sil