Son Zamanlarda Ben



Merhabalar,

Yazıları bir düzene oturtmuşken, her şeye sil baştan başlamak zormuş azizim :) Ha bugün ha yarın derken yazmayı epey erteledim. İlk yayının üzerinden neredeyse 20 gün geçmiş. Zaman su gibi akıp geçiyor desem de inanmayın siz. Zira son 1 aydır akreple yelkovan bir araya gelmemeye ant içmiş gibiler. Hayır, benim derdim bana yeter zaten. Onlara ne oluyorsa! :)

Hani böyle çok samimi bir arkadaşınız olur. Aranızdan su sızmaz. Her nasılsa hayat gailesi sizi farklı yerlere sürükler ve irtibatınız kopar. Bir şekilde tekrar bir araya geldiğinizde konuşmaya can atar ancak mahcubiyeti bir kenara bırakıp bir türlü konuya giremezsiniz ya, hah işte tam da öyle hissediyorum şu an. Neyse az çok giriş yapabildim sayılır. Konuşmanın gidişatından bir bekleyiş içinde olduğum aşikar :)


Hayatta pek hoşlanmadığım, çokça sınandığım şeylerin başını çeker sanırım beklemek. Yazmayalı üzerimden 2 sınav, 1 mülakat geçti. Sınavlardan birini 0,5 puanla kaybettim. Diğerini ise puanımın iyi olmasına rağmen kontenjan sınırlaması nedeniyle kazanamadım. Oradan yiyecek ekmeğimiz yokmuş dedik, mülakat sonucunu beklemeye koyulduk. Üzerinden 1 ay geçmesine rağmen ondan da ses seda yok. Tüm bu travmaları atlatayım derken KPSS de geldi çattı. Geçen seneki puanımı yükseltip yükseltemeyeceğim konusunda derin şüpheler taşıyorum -ki bu şüphelerim çok da yersiz sayılmaz. Elimde şu an tutanabileceğim tek şey iyi bir P3 puanı iken avukatlık tecrübem olmadığından bahisle 2015/1 tercih dönemini de teptim mi, ohh! :) Tam da bu düşünceler beynimde horon teperken, nefes alamayacak gibi olup kendimi dışarı attım. Döndüğümde posta kutusunda beni yeni bir sürpriz bekliyordu. "Bir sen eksiktin" nidaları eşliğinde zarfı alelacele açtım ve sonuç pek de yabancı değildi: "... Sulh Hukuk Mahkemesinde görülen ... sayılı dosyaya vasi olarak atanmanız uygun bulunmuştur." Hayır kardeşim bence uygun mu bakalım? Ben fiilen avukatlık yapmadığım için görevlendirme istemiyorum diye dilekçe vermişim, avukatın köküne kıran mı girdi de ben yani anlamıyorum ki :) Yani demem o ki ben kaçtıkça, inkar ettikçe hayat bana bir yerlerden "Kızım sen avukatsın ve öyle de kalacaksın nihahahaa" diye küçük, tatlı mesajlar gönderiyor sanki :)

Süreç benim için zaten yeterince sancılı, bir de insanlarla uğraşmak gerçekten çok zor. Hele ki bunlar normal eşiğinden fersah fersah uzak insanlarsa. Yaptığım iyiliklerin ayağıma dolaşmasına çok yakın zamanda bir kez daha şahit olmamla birlikte 'mesafeli' tavrımın bir kez daha göz bebeklerinden öptüm, ona sımsıkı sarıldım. Bırakmaya da hiç niyetim yok vallahi :) İnsanlara karşı mesafeliysen en kötü ihtimalle arkandan 'soğuk nevale' derler, kulağına gelirse bir kez kırılırsın. Diğer türlüsü ise sayısal olarak ifade edilemeyecek kadar fazla olabiliyor kanımca.

Sağ salim şu süreci atlatayım, sabrın sonundaki selametin sırrına ereyim, tüm bunlar yaşanırken kimseyi yıpratmayayım derken bu sene de Ramazan pek de hayalimdeki gibi geçmiyor/geçemiyor. Ne ağzımın tadı var ne canda huzur vesselam. Umuyorum sizlerde her şey yolundadır :) Daha 'huzurlu' yazılarda görüşmek dileğiyle. Şimdilik hoşça kalın :)

10 yorum:

  1. Her zaman sabretmek gerek, bulunduğun durumdan kim bilir daha kötü insanlar vardır. Elbet güzel günler gelir sadece biraz bu kötü günler o güzel günü anlamlandırmak değerli kılmak için var. Umarım her şey daha iyi olur. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.. Ancak, insan sabırsız davranabiliyor işte bazen. İnşallah, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Esracım yeni bloguna bayıldımm.. Tam senin zevklerine göre olmuş. Yapan arkadaşın ellerine sağlık.. :) Ayrıca güzel temiz bir sayfa açtın inşallah bundan sonra kendini çok özletmez bizi o güzel yazılarınla buluşturursun.. Kocaman sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yildizcigim hos geldin, senin tasarimin da cok sekerdi maalesef uzun sure kullanmak nasip olmadi.. Bol bol gorusuruz insaallah bundan sonra, ziyaretin beni cok mutlu etti canim. Sevgiler :)

      Sil
  3. bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende sizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Zor ve stresli bir süreç bir çoğumuz geçtik. Sabırla beklemek lazım. Hakkında hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş her şey yoluna giriyor gibi. Haklısınız, sabretmek lazım :)

      Sil
  5. bloğunuzu takip ediyorum banada beklerim

    YanıtlaSil